Healing iFokus

Healing

Läst 1327 ggr
[C.Berg]
0

Mycket ilska och ingen energi

Hej hörrni Jag är helt ny här men har planer på att försöka utbilda mig i healing och Kristaller, om jag nu har någon begåvning för det. Återstår att se. Till kärnan, jag har ingen kraft alls. Min energi är slut och min familj drabbas. Jag har aldrig fått healing men jag känner att min kropp och mitt psyke skriker efter det. Finns det någon möjlighet, om någon orkar och vill, att få healing på distans? Och isf, hur återgäldar jag det? /ödmjukhet och frihet på er

[GunillaF]
3

Hej C.Berg och välkommen.

Kul att du tänker utbilda dig! Snart eller?

Vi brukar skicka till varandra när någon behöver här på sajten. Du behöver inte återgälda det på något sätt! Att du är här räcker!

När du ska få healing är det bra om du har möjlighet att sätta dig eller ännu bättre om du ligger ner så du kan slappna av. Helst en liten stund innan healingen. Sedan ska du bara ligga så och försöka att inte tänka på någonting. Du ska bara vara! Om tankarna drar iväg med dig så fokusera på din andning.

Försök att ligga kvar en stund 1/2 timme-1 timme!

Det är inte alla som märker av healing, medan andra kan uppleva värme, kyla, se färger osv, osv.

Krämpor kan förvärras genast - någon dag, för att sedan tona ut och bli bättre. Du kan även känna dig törstig, behöva springa på toa mer än vanligt.

Som du ser så kan det variera från allt möjligt till att inte märka något alls. Men hur det än blir så ska du lita på att healingen tar.

Om du lägger dig ner en stund före kl. 22.00 ikväll så skickar jag till dig.

Lycka till med utbildningen!

Andina
0

Hej C Berg och Välkommen önskar jag dig också!

Jag 'hakar på' och sänder dig lite healing ikväll också! Och hoppas att du känner att kraften byggs på fr o m nu!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Fjäril
0

Hej! Självklart får du av mig också. Jag sätter mig samtidigt som Gunilla och Andina. Hoppas du känner dig starkare snart och vad spännande med dina planer kring utbildning inom healing. Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

[C.Berg]
0

Fantastiska ni! Jag bara känner för att gråta. Just nu har jag varken tid eller ork att göra en regelrätt utbildning, men jag tänker börja min resa nu. Jag har alltid känt varmt för stenar och jag har så mycket känslor i mig som jag inte vet vart jag ska göra av.

[Torahzen]
0

Hej! Jag sänder kärlek till dig ikväll!

krya på dig!

Fjäril
0

C.Berg Så fort du känner dig stark igen så kommer du att ha kraften att ta tag i din resa. Du har börjat nu! Kram på dig!

Sajtvärd på Övernaturligt

Indiania
0

Hej C. Berg och välkommen till oss!Glad

Jag skickar till dig vid 22 tiden! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Denna kommentar har tagits bort.
tin-tin68
0

Hej!

Välkommen säger jag också C.Berg

Jag skickar vid samma tid som dom andra.

Kram

allhealing
0

Skickar.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[C.Berg]
0

Jag blir helt varm av ert engagemang och välvilja! Återkommer imorgon och återberättar det jag fått ta emot.

Amandla
0

Jag skickar också!

[C.Berg]
6

Idag känns det (konstigt?) nog bättre. Redan efter ni svarat kände jag rysningar i kroppen och började fnittra. Kanske inbillning, men vad gör välan det. Vid 22 00 hade jag somnat men nog gjorde det gott alltid. Ska kontakta en healer så jag får det irl. Tackar så hjärtligt, bara er omtanke värmer. Tänk så många själar som lägger ner energi på lilla mig. :-)

Andina
0

Då fick du en mysig känsla CBerg inför healingen. Härligt. 
Och du, "Lilla mig" är lika stor och lika värd att må bra som alla andra! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Indiania
0

Vad härligt C.Berg, healing är bra för både kropp och själ! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Förändring börjar i tanken, så du är redan på väg! Flört

Vad härligt att du känner dig bättre idag. Jag önskar dig fortsatt lycka till på din healing-väg!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
0

Så skönt att det hjälpte dig så bra!

[GunillaF]
0

Glad

[C.Berg]
0

Hej igen. Jag återupptar tråden och hoppas att ni vill hjälpa mig igen. Det känns som att jag hela tiden är utanför mig själv. Det är något jag behöver komma åt men kan inte sätta fingret på vad det är. Jag är stressad och irriterad. Skulle verkligen behöva känna lite frid. Framförallt också för att kunna nå mina medmänniskor. Jag känner av så mycket energier men orkar inte ta in det. Det bli för mycket helt enkelt. Vill någon skicka lite healing? Kram

allhealing
0

skickar steg 2 =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[C.Berg]
0

Tack! Jag skulle verkligen behöva healing, idag har det också vart galet mycket irritation. Förstår inte vart det kommer ifrån.

Christina_46
0

Jag skickar healing aldeles strax för ditt högsta bästa.

[backtoheaven]
0

Vart bor du? Kanske någon kan tänka sej ge healing fast bara irl, inte per distans? Du har inte satt in någon info alls på din pres. Foto vore trevligt också så man får ett ansikte på dej.