Healing iFokus

Healing

Läst 701 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 31/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers. Kallt är det, men solen tittar fram då och då och värmer.

Bilden är några år gammal men jag lägger in den ändå. En av de första roenbuskarna jag satte när jag köpt mitt hus.

Ha en bra dag allesammans!

[GunillaF]
0

En till bild. Nu på en utslagen blomma.

Toyan
0

God morgon Gunilla ochalla som tittar in!

Det är så vackert med rosorGlad

Här har vi 9 grader och lte sol.

Ska snart till jobbet och efter det till sjukgymnasten.

Ha en fin dag allihopaGlad

[Chakra]
0

Godmorgon!

Vackra rosbilder, Gunilla!

En ny solig dag har börjat! Ska njuta av den! Gör det ni också!

majlar
0

God morgon alla. Tidigt i morse var grannkatten utanför på mitt altantak och jagade skator, eller om det var dom som jagade honom. Ett himla väsen var det i alla fall. Tog några bilder, kanske kommer lite senare.

Ljuvliga rosbilder, inte ofta man ser så vita och vackra rosor.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[GunillaF]
0

#2 Ha det så bra både på jobbet och hos sjukgymnastiken.

#3 Tack.   Kom ihåg att jag har en hel del rosenbilder när jag upptäkte min bild i #0 på en annans sida på FaceBook! Hm… Lite fräckt tycker jag, men jag blev påmind om att titta på alla mina mappar med bilder iaf.

Jättefina grindar du fångat på bild Chakra!

[GunillaF]
0

#4 Tack majlar. Jag har flera olika sorter av vita rosenbuskar. De står sig vackert mot mitt röda hus.

Ser fram mot dina bilder på katten och skatorna!Glad

nicke56
0

God morgon! Fina bilder man får se här. I dag är jag ledig från jobbet, så jag får väl se vad jag hittar på att göra, nåt blir det. Ha en bra dag allaGlad

majlar
1

här kommer bilden på skatjägaren Roffe.

[GunillaF]
0

#8 men vilken tuff skata som törs sitta så nära storjägarn!Skrattande

Andina
0

Go'Morron allihop!

Och tack för dunderhärliga bilder! Kyss Ser fram emot dina bilder på katt-o-skatkaoset, Majlar!

Ja, det är lite ruggigt idag också. Så går faktiskt omkring inlindad i en filt… ;) Men upp emot 15 grader ska det i alla fall bli under dagen - det är näst intill perfekt för mig.

Det är lätt hänt att foton man lägger ut sprids för 'cybervinden'. Det har hänt mig också. Jag kan förstå fotografers och konstnärers frustration när de hittar sina bilder lite var stans…

Är lite tung i huvudet idag - så jag behöver nog några koppar påtår till. ;)

Ha en fin dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag sov jag till 9.30 har sovit i 10,5 timmar, har varit så trött några dagar det är nog all pollen?

#0 Vilka underbara rosbilder Gunilla och din bild är så härlig Chakra.

#8 Vilken kul bild på skatan och katten! Skator kan konsten att reta katter!

Hoppas ni alla får en fin dag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

nicke56
0

#11 är det en streptokarpus (har nog stavat fel)? Vilken fin rosa färg den harGlad

Indiania
0

#12 Ja det är en streptukarpus och jag älskar dom blommorna, har mörklila och en annan starkare rosa färg!Skrattande

nicke56
0

#13 Jag har en också, men den är blå tror jag, den har inte blommat än, tittar varje dag för att se om det är nån knopp. Jag får ha tålamod, den blommar säkert snartGlad

Indiania
0

#14 Ja det är härligt när man går och väntar på att knopparna skall slå ut! Flört

Har man nyss satt blad så brukar det ta lite tid innan den blommar.