Healing iFokus

Healing

Läst 383 ggr
[GunillaF]
2

Filmtips "Sjätte sinnet"

Börjar nu klockan 22.oo på kanal 3

Sjätte sinnet FILM - AMERIKANSKT THRILLER FRÅN 1999. Malcolm Crowe är en högt ansedd barnpsykolog. Alla böcker och utmärkelser i världen har dock inte förberett honom för hans nästa patients problem. Den lille pojken Cole hemsöks nämligen av döda människor.

I rollerna: Bruce Willis, Haley Joel Osment, Toni Collette, Olivia Williams, Mischa Barton, Donnie Wahlberg. Regi: M Night Shyamalan.

[GunillaF]
0

Har sett filmen ett par gånger tidigare och den var lika bra den här gången!Glad

Indiania
0

Ja det är en bra film, har sett den tidigare! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Har också sett den filmen. Den är jättebra och väldigt rörande. Det bästa är ju första gången man ser filmen, så kan man inte tro att det ska sluta som den gör.

Andina
0

Tack för tipset som jag inte såg igår! ;) 
Jag vet inte hur många gånger jag har sett filmen - men jag kan se den lika många gånger till! Och det gjorde jag igår också…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
0

Jag har inte sett den, är totalt överkänslig för allt som ska göra det övernaturliga otäckt så jag har undvikit den… och många andra filmer också. Mardrömmar är inte trevligt Flört