Hur mår min katt?
Jag flyttade för några månader sedan. Då var min katt ute och inne som han ville. Men nu är han bara inne då det inte passar att gå ut här. Jag undrar om någon kan prata med honom och fråga hur han trivs och mår?
Har inte sett din tråd tidigare.
Har du någon bild på din katt? Kanske de som vill känna in vill ha ett foto att titta på?!
Väldigt fin katt är han, din Nisse!
Nu är jag ingen "kattpratare" heller men jag uppfattar honom som en stark och stolt katt, och trygg, på bilden!
Är han van att komma och gå som han vill så kan det bli lite 'tufft' att ställa om sig till innekatt. Så har du möjligheter att ta dig till ställen där han kan få röra sig fritt ibland, vore det bra. Eller träna honom i att gå i sele. För att han lättare ska anpassa sig till inomhuslivet tror jag han behöver aktiveras mycket, särskilt i början. Leka och annat. Att träna "trix" med belöningar kan vara ett bra sätt.
Lycka till med din Vän!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Väldigt söt :)
Jag tycker han ser vaksam ut och lite "på sin vakt". Känns som att jag vill råda dig till att skaffa ett högt klösträd så han kan ha "koll" uppifrån omkring sig utan att känna sig "liten" och "tryckt" eller vad man säger…Det skulle han nog gilla, en hög plats som var hans egen. Om ni nu inte redan har det 
Tack för svar.
Han är halvvan att gå med sele, men han rymmer så vågar inte gå ut med honom igen.
Ja ett högt klösträd står på inköpslistan.
Men mår han bra?