God morgon 25:e Maj!
Åhh, God morgon Gunilla och alla ni andra som droppar in under dagen.
Solen skiner så vackert här också och väder nissarna har ju lovat sommar i helgen. Bara att njuta

Ha en riktigt fin fredag och helg.

God morgon på er allihopa.
Solsken och 14 grader, en av "våra" ekorrar svingar sig från gren till gren bland lummiga träd
Ha en riktigt fin dag!!
godmorgon alla , denna dagen kommer bli lite jobbig tror jag. skolan
sutar för sommaren och känner att det innte finns något att göra. mern
allt ska tydligen ha en mening . ha en underbar dag mina fina vänner
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Godmorgon på er!
Solen skiner här också och fåglarna kvittrar så fint och det är varmt.Det är skuggan som gäller i dag också.Skall städa lite ifall jag orkar…..måste ju ha lite fint till mors dag.
Ha en härlig dag i värmen!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla. Sitter här med någon konstig allergi, fick åka akut till doktorn i morse. Mitt ansikte bränner som eld och är svullet så jag ser mina egna kinder. Fy säger jag. Gubben har rosfeber och Siri Borelia, vad blir det, kan man undra. Allt på en gång, så nu kan det ju bara bli bättre :⊃
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#5 Usch vad jobbigt du/ni har det Majlar, vad trodde läkaren det var för allergi?
Skickar dig massor av bubblor och varma kramar!
Hoppas det snart lugnar ner sig för dig och din familj!
#6 Tack snälla Indiania. Det kan vara Simvastatin som jag nyligen har börjat med. Skall hålla upp någon vecka, annars vet jag inte vad det kan vara. Jag tålde ju inte Lipitor och tydligen inte den här heller. Skulle helst se att jag slapp äta dom där medicinerna, har bara hört att dom ger mer skada än nytta.
Tack för hälsningen. Kram
#7 Jag har hört talas om dessa kolesterolsänkande mediciner, de verkar göra mer skada än nytta. Men det är väl individuellt kanske, svårt om inte det hjälper med ändrade kostvanor.
Så här sklall jag inte säga egentligen men jag skulle nog inte ta den medicinen om jag blev tillsagd? Tror ibland att läkarna sätter in mediciner i onödan men nu vet jag ju inte hur det är i ditt fall?
Go'Morron på eftermidda'n!
Hoppas ni kan njuta av en härlig sommardag! Det kan jag! :)
Men jag har bråkat större delen av dagen med min dator också… ;(
Du hittar säkert på att göra, Power. Njuta av sommar och natur kanske? Sjunga och spela? Fota? Rita o skriva?
Fy sjutton, Majlar, vad jobbigt! Hoppas allergin lägger sig snabbt nu! Skickar gärna 'bubbel' till dig också!
Tittar in som hastigast för ett litet Hej till er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina jag tar tacksamt emot. Kram