Healing till min bästa vän önskas
Min allra bästa vän, min själsfrände har varit och tagit biopsi-prover på några märken på bröstkorgen och det kan vara cancer. Han sa till mig idag att om det är cancer så kommer han välja att inte få vård/mediciner/behandlingar för det eftersom han har haft cancer 4 ggr innan och han orkar inte kämpa mer. Även om jag till viss del kan förstå att han inte orkar med mer så känner jag mig helt förstörd, jag kan inte sluta gråta och bävar inför att han ska berätta om det är malignt eller inte.
Jag ber till alla högre makter om att det inte ska vara malignt denna gången för jag vill verkligen inte förlora honom.
Jag undrar om någon vänlig själ kan försöka ge honom healing och få bort dom onda energierna i hans kropp, jag vet inte om det skulle hjälpa men det är värt ett försök. Han vet inte om att jag skriver här så han är inte 'medveten' om någon skulle skicka healande tankar till honom, vet inte om det kan fungera ändå?
Det gör mig ont att läsa om din vän och att han haft cancer flera gånger.
Jag hoppas och tror att det han nu uttryckt att han inte kommer att vilja ha behandling om det är cancer denna gång, är något han känner just nu men kommer att ta emot ändå om det är malignt.
Vi skickar inte healig till någon som inte vet om det eller gett sitt godkännande.
Det finns några sjukdommar/tillstånd som vi inte skickar till. Läs om detta i våra regler
Jo det hoppas jag med, men känner jag honom rätt så kommer han inte ändra sig.
Oj det har jag missat, okej men tack ändå…
Nej, som Gunilla skriver, vi skickar inte till dem som inte är medvetna om att de ska få healing tillsänt och inte till personer med vissa sjukdomar som t ex cancer.
Men jag skickar ändå mina varma tankar till dig och din vän med en bön till Andevärlden om att hjälpa honom att bli stark och pigg igen!
Och jag håller alla tummarna för att det ska gå bra denna gång och att det inte är en elakartad cancer! Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sänder också kärleksfulla tankar till dig och din kära väns situation. Kram
Skickar kärleksfulla tankar till dig och din vän!
Styrkekram till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack alla <3