24:e maj - torsdag
Godmorgon i tråden!
Vaknade före tuppen och det var stört omöjligt att somna om och vad kan väl vara bättre då, än att stiga upp och frosta av frysen?
En slående uppgift som hjälper både in och utsidan, insåg jag när jag påbörjade detta trökiga projekt.
Några ord ur: Healing från visdomens källa. Av: Ewa Forkelius.
Kreativitet.
Kreativitetens flöde hindras av tron på offer och världslig kunskap. Det är först när ni blir varse sanningen om er själva som er sanna kreativitet kommer i dagen.
Jag låter kreativiteten inom mig få komma till uttryck. Och jag delar min glädje med resten av världen.

God morgon på dig rore och alla som kommer.
Skönt när man får stöka undan sån't där som inte är så kul att ta itu med.
Solen skiner och fåglarna kvittrar, härligt
Tack för att du delar med dig av kloka ord rore.
Ha en fin dag där ute allihopa!
God morgon rore, Toyan och alla andra healers!
Tack för klokorden och den fina bilden rore.
Fåglarna kvittrar och solen skiner så härligt här också. Tänk vad mycket enklare det är att komma ur sängen när det är solsken, än när det regnar och är mulet och grått.
Ha en riktigt fin dag!
God morgon alla och säger också tack för fina ord idag.
Här kvittrar fåglarna utanför fönstret, så jag fick gå upp och stänga det en stund. Det lät som han satt på fönsterbläcket och tjattrade den lilla raringen, det är så fint, men det kan bli en aningen tjatigt när dom inte får svar bortifrån skogen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er alla!
#0 Härligt, härligt Rore när frysen är avfrostad!
Tack för klokorden också!
Fina bilder ni visar i dag!
Själv har jag precis kommit ur sängen så nu skall jag dricka kaffe så jag piggnar till. Sedan skall jag sitta i skuggan och läsa. Det blir inte mycket gjort för mig i värmen.
Ha en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Här var det full aktivitet ser jag! Visa tankar och härliga bilder, tack för dem alla, avfrostade frysar och pigga själar!
Jag ska göra som Indiania, försöka piggna till med en eller annan påtår. Se'n får det bli lite 'måstegöra' av idag.
Ha en fin dag på er allexammans! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing