Healing iFokus

Healing

Läst 417 ggr
frodig
0

Godmorgon 20 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er Glad!

Så förvånad jag blev när jag vaknade och upptäckte att det regnar. Och jag som ska på utflykt till en alldeles ny skog för mig idag.

Men äsch, antingen hinner vädret ändra sig, eller så får de bli lite regnkläder på Tungan ute. Och dofterna efter regn i skogen brukar bli mäktiga, så det blir nog bra hursom.

Jag hoppas ni alla vaknar till en fin dag hos er Kyss, goa vänner!

[Shamanwolf]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon Frodig och ni andra !

Regn bjudes det på här också men för stunden uppehåll så det kanske ger sig regnet hos dig också .Men visst doftar det härligt i skog och mark efter regn,underbart Cool

Härlig bild du bjuder på.Nu önskar jag er en fin Söndag Glad

frodig
0

Åh tack för Linus på Linjen Shamanwolf Glad! Jag minns när han kom på tv, jag älskade verkligen att titta på dom här små filmsnuttarna.

Jag önskar dig också en fin söndag Shamanwolf Glad. Jag gick ut nu på morgonen, trots regnet och fotade mina tulpaner. Jag blir så glad när dom äntligen börjar slå ut.

Och här har det börjat spricka upp nu också!

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Regn här också. Har delade känslor för det. Regnet är bra för mycket pollen följer med till marken istället för att virvla runt i luften, men samtidigt vill jag ha uppehåll så jag kan jobba lite i trädgården.

Tulpanerna håller på att slå ut här uppe hos mig också, samt några andra blommor. Det är så härligt!

Ha en riktigt bra Söndag!

"Kretavågor" på bilden. De var härliga att ligga och åka påGlad

frodig
0

Jaa Gunilla, när det blir vatten på det sättet då kan de ju vara nöjsamt iallafall Skrattande!

Hoppas du kan få en stund i trädgården senare idag då!

Indiania
0

Godmorgon alla!

I går kväll regnnade det och i dag skiner solen. I går pysslade jag i trädgården. Så satte jag en Passionsfrukt i en stor kruka ute, de skall ji trivas så bra utomhus.

Härliga bilder ni bjuder på Frodig och Gunilla!

I dag kanske det blir en tur till dottern i Karlstad.

Ha en fin dag vad ni än sysslar med! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon. Här är det uppehåll, som sagts tidigare här, visst är det en ljuvlig doft ute efter ett vårregn. Härlig bild du bjuder på idag Gunilla. Och tjusiga tulpaner, frodig Ha en fin dag alla, och var rädda om varann.

Toyan
0

God morgon på er.

Tack för vackra blommor frodig, ha en trevlig utflykt.

#2 Tack för Linus, min mamma var mycket förtjust i att titta på dom filmsnuttarnaGlad

#3 Hoppas på uppehåll då Gunilla och ha en fin dag bland blommor och blad.

Här ser det ut att bli fint, sol, blåst och 14 graderGlad

Skön söndag till er allihopa.

frodig
0

Det hade jag aldrig gissat Indiania, att man kan sätta Passionsfrukt utomhus här hos oss. Va härligt det låter Glad!

Och tack Indiania, Majlar och Toyan Kyss.

Godmorgon på er alla andra också, eller GoSöndag säger jag Skrattande!

Nu blir det utflykt!

Andina
0

Go'Förmiddag allihop!
Smiter in och se'n ut snabbt igen - folk hemma så ingen privat sfär här inte. :)

Vill önska er alla en härlig söndag! Skrattande
Tack för härliga bilder - och Linus!!! :)))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#8 Men kära nån har jag skrivit Passionsfrukt! Skäms Det skall ju vara Passionsblomma, då förstår du bättre kan jag tänka mig.Flört

[Chakra]
0

Åh, vilka härliga bilder!

Nu blir det passion i stora mått, IndianiaSkrattandeVad härligt!
Passionsblommor hade jag förr, kanske dags att skaffa igen nu dåFlörtDom är väldigt vackra! Har inte tänkt på att de kan trivas utomhus.

Skogshumblan
0

God kväll på er.

Tack för underbara  bilder, blir sugen på att köpa hem ett knippe tulpaner än men de är ju slut för säsongen i affären.

Skönt att se dig tillbaka igen Gunilla, hoppas du haft en skön och energiladdande resa.

Hoppas ni alla får en skön kväll och bra vecka i fall vi inte ses innan den börjar i morgon.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

#11 SkrattandeKyss

frodig
0

Tillbaka igen från en härlig utflyktsda!.

Jaa Skogshumblan, det är roligt och tacksamt med tulpaner Glad.

Haha, ni är roliga ni Chakra och Indiania  Kyss. Passion som passion var det ja Glad.

Önskar er alla en behaglig söndagkväll!

[Chakra]
1

#14 Ja, man får väl börja med en blomma, så får man se om det händer nåtSkrattandetänker jag då

frodig
0

Hahaha Skrattande, kanske nått för mig att tänka på också Cool!