Healing iFokus

Healing

Läst 1492 ggr
Toyan
0

God morgon 19 maj

God morgon på er.

Solen lyser och det är nästan vindstilla, ser ut att bli en fin dagGlad

Ha en riktigt fin lördag vad ni än fyller den medGlad

frodig
0

DubbelGomorron på dig Glad!

Jag kände på mig att någon fler satt och skrev morgontråd här samtidigt med mig, så nu har vi två Tungan ute.

Jag önskar dig också en riktigt fin lördag Toyan, sol och vindstilla är en bra början Skrattande!

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Får lägga mitt fokus på arbete denna helg!

Önskar er en solig dag!

frodig
0

#2 ArbeteiFokus alltså Tungan ute.

Vilken ljuvlig bild, tänk att det är så grönt hos dig Chakra Kyss!

Lycka till med jobberiet.

[Chakra]
0

#3 Tack!Glad

Det är så grönt här vid Vättern!

[Shamanwolf]
0

Goder morgon Glad

Oj vilken härlig grönska Chakra Cool

Ha en fin dag på er !

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vi hade en toppen dag på Orust syrran och jag. Lite shopping i Göksäter, vi år mycket god mat i Henån och köpte lite blomplantor där.När vi kom hem på kvällen hade syrrans gubbe gjort rabarberpaj till kaffet.

När gubben o jag kom hem sprang två igelkottar utanför vårt hem, så glad jag blev!

Ha en underbar lördag i solen! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Carlo
0

God morgon!

Idag är det soligt och skönt här i Gbg. Jag är mycket glad idag eftersom Polisen har hittat min stulna moped OCH gärningsmannen!

Ska vara med en kompis idag, sedan ska vi öva på att sjunga. Vi slutar ju skolan om 3 veckor! Sen blir det gymnasiet  Skrattande

Ha en bra dag Oskyldig

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

[Shamanwolf]
0

Vad härligt med igelkottar Indiania dom är för fina och inte så ofta man får syn på så lyckliga dig två stycken så underbart Cool

Indiania
1

#8 Jaaa de är så söta igelkottarna! Kyss DEt är några år sedan som de var här och hälsade på. De har ett roligt läte också.

#7 Vad kul att du fått moppen tillbaka Carlo! Skrattande

Carlo
0

#9 Dessvärre hade moppen skador, så jag är jätte glad över att de hittade gärningsmannen. Fy skäms att sno saker så där! *fnys*Rynkar på näsan. Som tur är så kommer jag att få en ny moped, den var försäkrad *puuh*. Men jag är väldigt gladSkrattande

Hälsningar,
Carlo

Indiania
1

#10 Ja visst blir man arg på folk som inte kan skilja på mitt och ditt !

Tur att du hade den försäkrad så du får en ny moped i alla fall! Skrattande

Carlo
0

#11 Ja Skrattande

Hälsningar,
Carlo

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"God morgon"!

Ja, jag skriver faktiskt godmorgon trots att det är mitt i dagen!

Har sovit ut efter att jag kom hem sent i natt från Kreta. Trött, nöjd, solbränd och glad!

Vi (jag, min syster och en väninna) har haft e toppenvecka med härlig värme, sol så gott som hela tiden, god mat och trevliga möten.

Den utflykt vi tänkte göra till det härliga området med 10000-tals växter från hela världen, blev ite av p.ga för få anmälda.

Jag och syrran var dit i fjol, men det var synd att vår väninna inte fick se det. Men, en bra anledning för henne att åka tillbaka till Kreta.

Här en bild från vår balkong. Kan man bo bättre?!Flört

Bra dag på er!Kyss

[Shamanwolf]
0

Välkommen hem igen Gunilla.Härligt att du haft det bra och vilken underbar utsikt ni hade man blir så res sugen när man ser den.Roligt att du är tillbaka Cool

[GunillaF]
0

#14 Tack Shamanwolf.

Det känns som om jag skulle kunna åka tillbaka bara jag tvättat upp mina kläder faktiskt. Jag fryser! Det var runt 26-28 grader på Kreta och i natt när jag kom hem hade jag bara en grad. Det är en liiiten nätt skillnad!

Indiania
0

#13 Varmt välkommen hem igen Gunilla, vad skönt du har haft det! Kyss Du kunde ju inte bo bättre!

Kram

[dandamimm]
0

Hej hopp alla fina.

Skönt med moppen, Carlos, konstigt att folk inte kan hålla sina fingrar från andras ägodelar…

Välkommen hem Gunilla, skönt att du haft det så bra. Sådana stunder är viktiga.

Indiania, jag älskar igelkottar. Vi hade en som bodde här för många år sedan men den är borta nu. Den brukade äta tillsammans med katterna.

Idag har jag varit flitig som en liten myra, städat hela huset, tillverkat skallror, plockat in blad som ska torkas till te (rönn och björk) och nu ska jag ute i trädgården i några timmar.

Hoppas ni har en fortsatt fin dag alla.

Indiania
0

#17 Danda jag älskar också igelkottar, det är något speciellt med dom GladNär vi bodde på annat ställe brukade de alltid komma runt pingst, hänryckningens tid!

[GunillaF]
0

Tack Indiania och Danda!Skrattande

Carlo
0

#13 nu blev jag riktigt avis Rynkar på näsan Njut av din semester! Skrattande

Hälsningar,
Carlo

[dandamimm]
0

#18 Solöga säger ju att de har med kärlek att göra… Och sånt kan man ju inte få för mycket avFlört

Indiania
0

#21 Danda jag läste i Solögas bok om igelkotten och det gjorde mig ännu gladare! SkrattandeFlört

[GunillaF]
0

#20 Tack. Semestern är slut nu, men jag njuter länge av alla intryck och upplevelser.

Vill även passa på att hälsa dig välkommen till sajten!Skrattande

frodig
0

#21 Jag tänkte också på det som står om igelkotten i Solögas bok, och tycker det passar bra in på vår varma goa Indiania Skrattande.

Din semester låter riktigt härlig Gunilla, och nu är vi glada att du är hemma igen. Så välkommen tillbaka Glad. Du får dra på dig något varmt, för visst är det fortfarande kallt här. Burr.

[GunillaF]
0

#24 Tack, det var superhärligt med värmen och solen!

Jag plockar nog fram täckjackan igen om det ska fortsätta så här!Flört

Carlo
0

#23 Åh tack så mycket Skrattande Och välkommen tillbaka Oskyldig

Hälsningar,
Carlo

frodig
0

och yllesockor Foten i munnen!

[GunillaF]