Godmorgon 19 maj
GodMorgon fina Själar
!
En ny dag med sol och svala vindar där ute har börjat här hos mig.
Ja, egentligen vaknade jag vid fyratiden redan men efter att ha legat och filosoferat i en par timmar, så har jag nu avnjutit kaffet i solen.
Jag har ingen bestämd plan för resten av dan, tänker låta den inre rösten tala och bara vara i nuet
.
Gomorrn Gomorrn !
En lugn dag går till mötes,lite plugga och läsa men annars bara slappa och njuta.
Ha en kalasdag på er 
Godmorgon Frodig! I dag var det två trådar och jag börjar med denna.
Härligt att vara i nuet 
Syrran o jag hade en toppendag i går, lite shopping, god mat på Christers i Henån och så köpte vi blommor i en fräsch blomsterhandel. När vi kom hem till syrran hade gubben hennes gjort rabarberpaj till kaffet.
När gubben och jag kom hem, sprang det två igelkottar utanför vår hem, så söta.
Ha en härlig lördag på er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Så härligt det låter Shamanwolf
, du andas frid och ro tycker jag, kanske gick det toppentoppen med dörren du skrev att du skulle fixa till igår 
#1 Godmorgon på dig också Shamanwolf!
Slappa och njut! Kram
Ja kan ni tänka er dörrskrället är på plats men efter måååånga om och men
men nu sitter den där och fungerar som den ska 
Allt gott till er 
God morgon!
Idag är det soligt och skönt här i Gbg. Jag är mycket glad idag eftersom Polisen har hittat min stulna moped OCH gärningsmannen!
Idag ska jag vara med min kompis och öva lite på att sjunga 
Ha en bra dag 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Godmorgon vänner . Nu om en stund ska jag ta fram träningscyklen (racern XD. hoppas att ni får en underbar dag .
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Hihi, lite hoppafram och tillbaka mellan gomorrontrådarna idag då
.
#7 Power, Racern WD är de en sån där terrängcykel eller?
#6 moped tillbaka iallafall, alltid en tröst Carlo, och så glad man blir när försäkringarna räddar en
. Lycka till med sången. Ska ni uppträda på avslutningen?
Och så två höjdargrejer, Dörren på Plats hos Shamanwolf
,
och Indiania hade en toppendag igår, och som grädde på moset, två igelkottar där hemma
!
Ha en fortsatt fin dag allihopa. Nu går jag ut med förmiddagskaffet. Jag har suttit där ute i ett meditativt tillstånd och jag tror något är på gång, så jag ska ut och fortsätta.
En gök har jag hört också!
#8 asvägscykel men det börja regna efter jag vart ute med hunden så jag får nog vänta tror det är åska i luften åsså. tycker det är så skönt att dra fram längs lansvägarna.
**_
#10 Hälsar dig välkommen hem i denna tråden också Gunilla! 
Vad fräsch och solbränd du skall vara och så fint du bodde! Kram
#8 Aa det ska vi 
Hälsningar,
Carlo
Välkommen hem Gunilla
! Jag ska läsa ditt inlägg i den andra tråden. Det ser härligt ut på bilden minsann.
#12 Kul med framträdanden, du får gärna berätta vad det blir Carlo
.
#9 Power, det låter som att det kan gå fort med en sån. Fast ingen höjdare om det regnar kan jag gissa. Vad fint att du har en hund att ta promenader med
!
# 9 ja vovven är en rolig liten prick . racen tar jag inte om det regnar men om det börja så får det la regna XD . kunde alltid gått fortare, XD
**_
Tack Indiania och Frodig!
Aha Power, du gillar att köra fort alltså
. Jag kan berätta att jag har blivit en långsam typ jag med åren
.
När jag var som värst utbränd blev jag alldeles yr när det gick fort, och det kändes som om själen hamnade på efterkälken. Det var en märklig känsla. Och nu har jag vant mig vid långsamt tempo
.
#13 Visst! :) Kan lägga upp en video haha 
Hälsningar,
Carlo