Healing iFokus

Healing

Läst 448 ggr
Andina
0

God Morgon 17 maj

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go'Morron allihop!

Visst är det mysigt att få morgna sig lite extra länge ibland…! Men har man djur eller barn så kanske det inte alltid är så lätt att få den extrastunden…

Välkomna upp när ni är redo att möta "Kristi Flygardag" och Norges Nationaldag, samtidigt - det kan bli hur kul som helst! Glad

En go' helgdag önskar jag er allihoppsan!

Jag får aldrig nog av denna katt…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

God morgon! Tycker det är härligt med den yra & glädje som exempelvis norrmän visar på sin nationaldag. Här är "som vanligt" regntunga gråa moln. Hoppas Gunilla får med sig solen hem;) Ha en alla tiders dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmorgon Andina och Skogshumblan och alla ni andra! Glad

#0 Jag får heller inte nog av denna katt, skrattar lika gott varje gång Skrattande

#1 Instämmer med dig Skogshumblan att vi har mycket att lära av Norge, heja på i dag alla norrmän!

Här är det lite mulet och nu skall det bli frukost och kaffe.

Ha en härlig dag fylld med glädje! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Ha ha ha You made my day. Vilken rolig katt.

Godmorgon alla i regnet. Här i  Kristiinehamn firas faktiskt 17:e maj. För ett 10-tal år sedan flyttade det hit en massa norrmän, och dom gör varje år ett tappert försök att fira sin nationaldag med flaggor och ett litet tåg som går genom staden och sen samlas dom på torget och håller tal.

Men det är inga svenskar med, och det är som förgjort varje år. Vi har chansen att fira, men vi tar den inte.

Hoppas det slutar regna, vi hade tänkt sätta upp yttertältet idag, så vi kan börja göra iordning för säsongen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

För den som älskar att titta på Simon's cat:

http://www.youtube.com/user/simonscat?ob=4&feature=results_main

Cat Meow

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God morgon på er.

Härlig katt, skrattar också gott åt den påhittiga kattenSkrattande

Instämmer Andina, det är så skönt att ha en lugn lat morgonGlad

Vi har mulet och 10 grader,ser ut att bli regn.

Ha en riktigt bra dag med vad ni än hittar påKyss

Carlo
0

God morgon!

Kändes jätte skönt att kunna vakna 8 istället för 6 Oskyldig

Nu ska jag göra lite frukost- Quinoagröt med solrosfrön och torkade frukter Skrattande

Önskar er en härlig dag! Och så önskar jag Norrmännen en lycklig dag med ett gott firande Cool

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

[Shamanwolf]
0

Godagens i tråden !

Ska kolla katten sen och få ett gott skratt Skrattande

Ha en skön dag Glad

[Shamanwolf]
0

Tack för busroliga filmer Andina,den första påminner om Noah fast han drämmer väl inte till mig med en påk förstårs men biter och sliter  i örat,trampar och ger sig inte förrän han får upp mig ur sängen .Sen raka vägen till matskålarna och ser helt oskyldig ut Skrattande

Skogshumblan
0

Shaman jag skrattar gott och igenkännande. Här är det min lilla 2,5 åriga dotter som obarmhärtigt kör upp en med alla medel. Sen sitter hon så glad och nöjd och vill leka. Tur att jag är morgonpigg o att det finns kaffe ;)

/ Skogshumblan

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna!

szirius
0

Hejsan, tittar in sent idag.

# 0 Alla som har katt skrattar nog igenkännande, stämmer precis förutom möjligen slagträt på slutetFlört. En variant är ju att  katten jaaamar tills man kliver upp - och då kurar han nöjt ihop sig i sängen för att sova…jaha.

Ha en fin kväll!

Skogshumblan
0

Men szirius, ni har ju snott kattens säng! Klart det blir protester då;)

/ Skogshumblan

frodig
0

Godkväll på er allesammans, och tack för roliga katten Andina, jag skrattar också gott och igenkännande Skrattande.

Jag har haft en fin dag med sonen här sedan igår. Trevliga samtal och promenerande. Men nu har jag tid för er också Flört.

Igår sa jag ju att jag skulle låta Ljuset lysa över min morgon så att en ny insikt uppenbarade sig, ungefär.

Och - i morse när jag mediterade blev det så. Jag såg en bild över mitt barndomshem och kände att just där, när jag var tre år, lämnade jag något som jag nu är redo att åter knyta an till.

Det formulerade sig så här: Jag är på väg!

Så då var jag tvungen att direkt gå och klippa ut dom orden i en tidning och nu ligger dom så fint här på datorn Kyss!

Så kan det gå, om inte haspen är på Flört!

Alltså, dörrar öppnas hela tiden, och då gäller det att passa på att kliva ut också!

chik
0

Lullar in o önskar er alla en fin Fredag…

Bättre sent en aldrig***

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

Hej Chik!

Kul att du tittat in, gör gärna om det! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "