God morgon 16 maj
God morgon
Mitt i veckan och ledig dag i morgon, ingen sol i sikte ännu men kanske tittar den fram så småningom.
Ha en härlig dag där ute alla healers
Goooooodmooorgon själv :D Själv ska jaga snart til ridskolan och ta hand om lite hästar ;) Sen blir det väll att åka till min egen (Dräktigt shettissto)
You can't make a rainbow without a little rain
God Morgon !
Solen bjuder på sig här men såg regn var i krokarna så inget långvarigt 
Hoppas ni sovit gott och sitter med gott morgonkaffe .
Ha en alla tiders dag 
Nää inget kaffe för mig ;) men för mamma :P
Go'Morron alla kaffedrickare och icke-kaffedrickare!
Solen är lat idag, ligger under (moln-)täcket och drar sig. Men till eftermidda'n tror jag den tittar fram här igen.
Idag blir det en lite "köra runt på ärenden och ta hand om sysslor-dag". Så det är ok för mig att det är lite svalt och mulet. (Varmt och hett vill jag ju i alla fall inte att det ska va'…)
Mysigt, Ängla, att pyssla om hästar!
Härlig bild (som vanligt) Chakra! Det ser ut som sommar! :) Jag undrar om vi får nå'n riktig sommar här i år…?
HareGodis - hela da'n - allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#5 Japp :D har gjort det sedan jag var 5 år ;)
God morron' 
Idag har jag sovit jätte gott, hela 10 timmar! :)
Klockan 12 ska jag ha friidrottsdag så jag hoppas att det går bra. Nu ska jag göra en omelett och en kopp rooibos te!
Ha det så bra allihopa! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
God morgon alla i solen. Igår åskade det här för första gången i år, va jag vet alltså. Var ute med Siri och det blixtrade till mitt framför mig. Oj va rädd jag blev.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon och tack alla för fina morgonhälsnigar här
!
Idag har jag givit mig själv en enda tydlig uppgift.
Jag ska försöka hålla mitt inre fokus så att jag hittar och tar ett bra nästasteg bit för bit.
Jag ska notera det som dyker upp, och till kvällen göra en summering.
Sen får det undermedvetna använda natten till att bearbeta det hela.
Och - imorgon bitti när jag vaknar - då ska Ljuset lysa över det hela har jag tänkt!

God eftermiddag!
Tassar in och lämnar ett avtryck. Brukar läsa men inte hinna skriva överallt. 
Ja du Andina, blommar gör det ute… men det är alldeles för kallt för att kunna sitta ute och njuta av det. Vi hoppas på lite bättre väder till helgen. 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Afton allihop! Jag hoppas ni har haft en go' dag och har en minst lika go' kväll!
En del av er har nog insett att jag är ganska världsfrånvänd… Vill ni veta huuur världsfrånvänd???
Vid femtiden ikväll fick jag höra att det är "röd" dag imorgon… Det hade jag absolut ingen som helst aning om… När jag hörde att det är helgdag imorgon kunde jag inte förstå vad det är för helgdag som infaller den 17 maj… i Norge, ja, 'syttende maj' har man ju hört talas om… men i Sverige…? Men nu vet jag - imorrn' flyger vi! (Eller hur var det nu..?)
*
Carlo - Höll tummarna för att det skulle gå bra på friidrottsdagen! Jag hoppas det gick bra också? ;)
Indiania - Lite avis är jag allt, solen har knappt skymtat till alls här idag… Men jag hoppas du njutit av en solig och fin dag hela da'n!
Majlar - Plötslig och oväntad åska med blixtar, ja, då hoppar nog vem som helst till. Annars är jag väldigt förtjust i åska. En enda gång har jag varit rädd - när åskan, och framför allt blixtarna, dansade runt vår stuga i skärgårn i ett par timmar. Runt, runt, runt - och slog ner i vattnet som vi hade precis utanför huset. Det var första gången jag varit rädd för åskan (fast samtidigt njöt jag), såpass att jag tog på mig gummistövlar! ;)) (Undrar hur mycket det egentligen hade hjälpt…?) Gubben - han tyckte gummistövlar var löjligt i sammanhanget, så han gick och tog sig en whisky ur skåpet istället! (Vem tror ni skulle haft störst chans vid ett blixtnedslag???)
Frodig - Jag är alldeles övertygad om att du tagit ett jättebra steg - eller egentligen många bra steg idag! Det gäller bara att se och förstå att man faktiskt tagit dem! Härlig tanke du haft i alla fall - att behålla inre fokus, ta bra nästasteg, summera och låta det inre bearbeta och tala imorgon! Me like - very much!
Elpida - Jag förstår att du inte hinner skriva överallt! Jag tycker inte att jag hinner men jag vet ju att du har "full rulle" jämt! Men själv tycker jag inte det är viktigt att man måste skriva alltid och överallt. Ta det istället när det känns rätt och bra och se till att du hinner med dig själv i första hand - det mår dina nära och kära bäst av!
*
Ville bara önska er alla här på Healing en god fortsättning på denna helgdagsafton, som kom som en överraskning för mig… ! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#12 Det gick faktiskt jätte bra!
Fick bättre resultat och jag är väldigt glad!
Ha en bra långhelg! 
Hälsningar,
Carlo
#13 - Då kan jag bara Gratulera! 
#8 Tackar :P
#14 Tack så mycket andina 

Hälsningar,
Carlo