Healing önskas
Suck! Jag har så länge jag kan minnas haft ont i de flesta leder framförallt handlederna. Det går i skov och ingen vet vad det är, överrörlig brukar de säga men har fått höra att jag inte är det i mina leder ändå så ingen vet eller verkar bry sig (kort summering). Normalt kan jag leva med det men har just nu hamnat i ett sånt här skov, börjat jobba efter ett års mammaledighet och kaos på jobbet bland annat gör att jag bara vill krypa ihop någonstans och gömma mig. Kanske någon kunde pigga till mig? Pussar och kramar på er alla!
Vad jobbigt du har det. Så klart skickar jag lite healing till dig.
Vill du så kan jag skicka kl 22
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Pellis, jag skickar goda tankar, ta emot när det passar.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag skickar till dig om en liten stund också, Plutopellis!
Och jag hoppas att du känner dig piggare och bättre väldigt snart!
Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Här kommer mer kärlek och energi. Kram
Ska också skicka lite värme och goda tankar! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Tack alla! Jag somnade strax efter nio igår och har inte sovit så gott på länge! Sen jag började jobba har jag vaknat tre fyra gånger varje natt, inatt vaknade jag en och det var sonen som ville gosa! Känner mig tung i kroppen men att ha fått sova var underbart! Tack snälla ni :)
Härlilgt att höra. Kram
Vad skönt att du fått sova gott inatt, Plutopellis! Då har din kropp fått vila och möjlighet att ladda energiförrådet igen. Hoppas nu att du tar det lite lugnt med dig själv, så att energierna får jobba i din kropp så att du bara blir bättre och bättre!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vad skönt att höra Plutopellis! Hoppas att det skall ordna upp sig för dig. Behöver du mera healing så säg bara till! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack! :)
Skickar till lederna =)
Tack :)