Healing iFokus

Healing

Läst 325 ggr
Toyan
0

God morgon 15 maj

Goder morgon på er.

Här har det regnat i natt och det ser ut som vi får mer av regn snart.

Ha en fin dag allesammans oavsett väder och vad ni görGlad

Tina S
0

God morgon allesammans!

Här kikar solen fram och +9.

Önskar alla en fin dagGlad

Carlo
0

God morgon allihopa! =)

Här är det +11 med en liten regnskur Glad

Önskar er alla en finfin dag Oskyldig

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

majlar
0

Goder morgon alla. Dripp och dropp, här regnar det och det blir bara grönare och grönare, tulpanerna blommar och allt är ljuvligt vackert. Det är bara att ta på sig regnkappan och gå ut och njuta, luften är full av härlig syre.

Ha en fin dag all och var rädda om varann

[Shamanwolf]
0

God Morgon på er !

Här har vi hör och häpnad sol för en gångs skull men inte särskilt varmt ännu.

Ha en underbar dag där ute Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vad härligt med sol Shamanwolf Glad

Här regnar det och det är bara 7,6 grader ute men visst är det grönt och vackert ute.

Hpppas ni alla får en bra dag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
0

Godmorgon!

Önskar er alla en fin dag, med eller utan solGlad

(Går inte få in bild idag)

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron i tråden!

Solen tittar fram här också och har lovat att göra det lite då och då under dagen. Men den värmer inte på luften särskilt mycket, 9 grader här just nu (13 st grader är lovade till mid-dag). Och svalare ska det bli kommande vecka… Önskar vi hade ca 18 grader… ;)

Grönskan börjar vakna till här också - äntligen! Björkarnas blad är nästan utslagna och gräset börjar titta upp. Jag älskar den klorofyll-fyllda gröna färgen i naturen under maj och juni!!! Den färgen får hela mitt jag att "jubla", hela kroppen påverkas så starkt! KyssSkrattande

Jag ber att få önska er alla en fin vårdag och med sol i varje hörn! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

#7 stilig maskros Andina.

GodMittpådantid på er alla klappande hjärtan här inne Skrattande!

Det är en konstig maj vi har hittils tycker jag. Jag håller med om att det finns massor av härligt syre därute, men jisses så fort den byts ut, det blåser så ihärdigt här fortfarande.

Ta hand om er, goa vänner Kyss!

szirius
0

GoddagensGlad!

Läste en intressant sak igår: vet ni vilken plats på jorden som har en av de starkaste healingkrafterna? Ground zero, där tornen rasade! Det är så otroligt många människor värdlen över som sänt sina böner,affirmationer, tankar och healing till denna plats så den fortfarande vibrerar av kärlek.Fint, vaGlad

Ingen värme här, det har småregnat hela natten.Ska ev försöka mig på lite ogräsryckning, men vete tusan om det inte får vänta…Oskyldig

Har iaf stora jordgubbskart på plantorna nu, så några dagar strålande sol så kan vi mumsa jordgubbar sedanGlad

Ha en bra tisdag!