Fika med Katten
Nu vet jag precis vart jag ska gå om jag hamnar i Wien nå'n gång!
*
Ett café för alla kattälskare
Hundcaféer i all ära. Nu kan även kattälskare ta en kopp kaffe, helt omgiven av sina favorithusdjur på ett café i Wien.
Fem katter bor i cafélokalen. Dessa kommer från början från ett närliggande katthem. Här kan man ta en kaffe och en kaka, omgiven av de smidiga djuren. De vill dessutom gärna bli klappade, kilade, och man får till och med mata dem om man känner för det.
(Läs hela artikeln på DN.se)
(Foto: Sxc / wgrovum)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Men, så underbart
!
Det kanske kommer en svensk variant snart, eller, kan det vara förbjudet tro? 
Helmysigt och perfekt för dom som lever med allergiker,man hoppas det dyker upp här också men som Frodig skriver kan det vara förbjudet tro.Hoppas inte för det är en underbar id'e 
Ja, svårt kan det nog vara med tillstånd från "Överheten"…
Men tänk vad härligt om det fanns så'na fik. Barn och vuxna som inte har djur, gamlingar som vill ha en mysig fikastund tillsammans med katter. Och framför allt för katterna - övergivna katter som tas omhand och får så mycket kärlek från ägare och kunder!
Katter är healing! 
(Kanske jobbigt för föräldrarna som har barn - som tjatar om att gå ut och fika med föräldrarna… Fast nyttigt, för föräldrarna också!
)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Katter = healing, är sant
!
Ett bra intiativ! 
#5 Ja nu fick du till det Majlar!
Fin katt har du fått med också!
" Var nära naturen - var när dig själv "