Healing iFokus

Healing

Läst 937 ggr
elin28
0

Healing till katt.

Hej!

Jag har" tagit" en katt från ett katthem, han har haft en jobbig start i livet(levt i misär). Men nu har han det bra hemma hos oss. Dock har har svåra diarrér och vi har försökt med i stort sett allt.

Jag önskar healing til honom, jag skulle önska så innerligt att han kan bli bra i magen. Jag vet inte om det går att sända till en kisse, men jag vet att han skulle behöva det så.

Tack:):)

Fjäril
0

Hej elin28,

Det går så bra så, att sända healing till djur.

Jag ska meditera alldeles strax och passar på att sända lite kraft till dig misse.

Hoppas han repar sig snart!

Vi tog emot våran lilla Lakrits som hittades i ett stuprör. De söta små djuren, att de kan bli övergivna så.

Vilken fin gest av er att bli missens nya familj.

Sajtvärd på Övernaturligt

elin28
0

Tack!! Vad snällt:)

Åh, Lilla lakrits!

Andina
1

Elin, jag skickar till din lilla Vän senare fram emot natten! Jag hoppas att hans mage lugnar sig - och jag tror den gör det.

Min förra katt som själv flyttade hem till oss (för han var övergiven) hade väldiga magplågor och problem när han kom. Det lugnade sig när han fått maskmedel och efter ett tag när han själv vågade känna lite tillit. Men det är jobbigt när man känner sig maktlös.

Ge honom så mycket lugn och ro som möjligt (hellre än att försöka leka med honom) så kommer hans magnerver stilla sig.

Härligt att du tagit hand om honom! Jag blir lika glad varje gång jag hör att någon tar hand om en katt som på något sätt blivit övergiven!

Lycka till - och du kommer att få en härlig vän i honom! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

elin28
0

Tack vad snällt..

Ja, jag hoppas det då vi haft honom i 2månader nu och det blir verkligen inte bättre. Han tål ingenting:/ det rinner rakt igenom:/

tack igen

[GunillaF]
1

Elin. Har ni varit i kontakt med en veterinär om detta? Risken är att kissen blir uttorkad om han har så kraftig diarré att det rinner rakt igenom…hela tiden.

Jag sänder healing, men jag hoppas även att du kontaktar veterinären om du inte redan gjort det. Det kanske behövs specialmat?!

Andina
0

Ja, självklart hoppas jag också, precis som Gunilla att du kontaktat veterinären. Och provat maskmedel…?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Fjäril
0

#4 Nu har jag suttit en stund och vi får hoppas han repar sig snart, men om han är så dålig i magen så säger jag som Gunilla och Andina, det är nog bra att kolla upp det. Du kanske redan har gjort det men det verkar ju inte så bra om han inte tar upp det han behöver. Kram till er!

elin28
0

Ja då, vi har haft kontakt med veterinär, han har ätit flera specialfoder och äter enbart skonkost. Vi kokar kyckling och håller på dagarna i ända. Han får även buljongen till. Har köpt vitaminpasta. Och han avmaskades i förrgår. Han var avmaskad på katthemmet också. Nu ber jag om healing då jag börjar se att ingenting hjälper. :-/ han har som sagt mycket trauma i bakgrunden och jag vet inte om det kan ha gjort han sjuk.

Fjäril
0

#8 Lilla missen, jag kan tänka mig att det känns jobbigt. Men vi hoppas och tror att han blir stark och frisk snart.

Andina
1

Vi skickar så mycket vi kan och håller tummarna för att han klarar sig bra! Katter är ändå starka - de har ju "nio liv"! ;) Så det ska nog gå bra - även om det kan ta lite tid. Men det är "bara" att ge honom den tid han behöver!

Vad du kan göra själv, förutom att tänka kärlek och kärlek till honom, är att visualisera och/eller tänka dig honom frisk, stark och pigg. Så mycket du kan. För då är det precis det du skickar till honom - styrka, healing och kärlek!

Christina_46
0

Jag kan skicka healing till missen klockan 11 i morgon förmiddag, om det skulle passa då. Och då skickar jag till missens högsta bästa Glad Hoppas den healing vi sänder kommer att hjälpa till så missen får må bra och leva livet. Kram

tarotlasse
0

Jag skickar också healing under natten och Healingt fungerar alldels utmärkt även på djur.

Lasse

[Shamanwolf]
0

Sänder healing jag med och hoppas på att katten blir bra.Har katter själv och även om han blivit avmaskad på katthem så kan det ibland behövas göras om beroende på om det är spolmask eller bandmask.

Men troligt är en stressrelaterad sak efter den misar han levt i.Toppen ni står i kontakt med veterinär och jag sänder till honom under dagen och hoppas på snabbt tillfrisknande.Det finns inget jobbigare än när våra fyrbenta vänner inte mår helt bra.

majlar
0

Sänder en dos med kärlek och energi till din lilla kisse. Lugn och ro.

Kram

Malusen
0

Min katt hade diarré i 6 månader, jag avmaskade och gav honom det ena och det andra… Det var några som sa att det kan ta upp till ett halvår och mycket riktigt. Efter sex månader slutade det, jag gav honom royal canin outdoor cat. Och vips slutade han bajsa diarré överallt. Han är nu er par år och har sedan då aldrig kissat eller basat utanför lådan. Och han har aldrig diarré. Så ha talamod, jag torkade diarré och kiss varje dag i sex månader :)

frodig
0

Jag sänder healing till er katt senare ikväll Elin Kyss, har inte sett tråden förrän nu.

[Shamanwolf]
0

Royal Canin kan jag skriva under på det är ett toppenfoder och reducerar även både bajs och kisslukt.Hills är också toppen men då luktar det mer ur lådan än om man använder Royal Canin.Båda dessa foder rekomenderas av veterinär så båda är bra på alla vis öven om det ena luktar mer i avföring än det andra .

Iams Eukanoba är också ett bra foder med det bör vi avstå med tanke på att djuren lever i misär och misshandel för framtagandet av just fodret Iams.Något jag inte sett angående Hills och Royal Canin.

Hoppas din kattkille piggnar till snart .

elin28
0

Hej.

Vi ska till vet. imorrn igen. Han blir tyvärr bara sämre.. idag kom jag hem till ett helt nersprutat badrum:(

Men håll tummarna för imorgon, vi har tid 18:15.

Angående foder,Elton kan inte äta foder, han kan inte äta någonting alls förutom kokt kyckling;) inte ens en smula av ngt annat. Men vår ängla-kisse åt Royal Canin och tålde inte Hills.

Tack för all healing *kram*

frodig
0

Jättetråkigt att höra att han är så dålig. Jag hoppas verkligen att veterinären kan komma på vad som felas honom.

Jag skickar stärkande energier till den stackars missen senare ikväll.

Kram på er!

elin28
0

Tack!!!

tarotlasse
0

Jag skulle vilja råda dig att strunta i fodret överhuvudtaget och ge ännu mildare mat  som kokt fisk och kokta grönsaker.

Men hör vad vetrinären säger  och  jag skickar mer healing nu i kväll.

Lasse

Muju 7
0

Jag skickar till kissen jag med under kvällen/natten! //F

Helande och utveckling http://www.muju7.se

elin28
0

tarotlasse:

Han har inte fått foder på en månad, utan enbart skonkost. Men han får tillskott också då han kan få grav vitaminbrist.

Tack för all healing! Det behövs… han ligger brevid mig

majlar
0

Lilla kissen. Skickar mer om du vill. Kram

elin28
0

Ja tack!!! kram

elin28
1

Veterinären tror på parasiter. Vi väntar på provresultat. Annars verkar han frisk.. så hoppas det är parasiter för då har han medicin redan på apoteket!

Tack för allt stöd, ni är underbara. kram

Andina
0

Nu håller vi alla tummarna som bara finns! Och skickar så mycket go'a och helande energier till din kära kattvän!

Massor av kram till er båda! Kyss

frodig
0

Jag skickar också till missen om en stund, stackarn som får kämpa så. Och hoppas också nu att det visar sig vara parasiter.

[GunillaF]
0

#26 Jaa, hoppas det är parasiter. Inte för att det verkar speciellt trevligt, men då får han ju hjälp iaf, lillkissen!

frodig
0

Hej Elin! Hur har det gått med din katt? Det känns oroande att inte höra nått. Det är ju några dar sedan du skrev här sist. Kram på dig!

elin28
0

Hej!!:)

Jo vi har inte fått svar än, därför har jag inte skrivit. Hoppas på svar idag från veterinären. Återkommer då:)

kram

Andina
0

Jag hoppas verkligen att du får svar snart.
Har kissen det lika jobbigt fortfarande?

Skickar lite extra 'healingbubbel' till honom idag också.

Lycka till & Kram!