Go'Morron 13 maj
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'Söndagmorgon på er allihop!
Jag gissar att de flesta av er är ute och turistat i Drömmarnas Land just nu. Jag hoppas ni har en härlig och trevlig resa.
Själv landade jag efter min Drömresa kl 02.30 redan - så har kunnat följa gryningen sudda bort nattmörkret. En härlig stund på dygnet!
Och just nu 'brinner' soluppgången mellan trädgrenarna med eldens färger - och det sias om soligt och fint väder här idag. Med blyga 13 plusgrader.
Välkommen tillbaks från din tur i natten! 
Alla är dock inte så glada i turister…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God Morgon Andina och ni andra !
Här turistas inget i drömmarnas land
har vart vaken länge och bakat lite knäckebröd och frukostbröd.Ser ut att bli en skön dag här också.
Ha en härlig dag på er där ute 
Härlig kotte du bjuder på 
Nej, jag anade nog det, Shamanwolf, att du kommit hem igen för länge se'n. Men redan bakat också
- du är en piggelin, du! Själv behöver jag vakna upp i slowmotion så att jag hinner njuta av att vakna!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Ja vet inte men jobbar liksom bäst när allt omkring är tyst och lugnt dagtid däremot då är jag en Zombie men nu bara pigg och full i arbetskraft ,vi har alla våra tokiga vanor och tur är väl det för tänk vad trist om vi alla vore lika 
Kram på dig 
#4 -
Ja, tur är väl det! För inte skulle jag vilja att alla vore som jag…
KramKram!
Och KramKram till er alla!

God morgon
Oj..oj..Andina och Shamanwolf, är det ni som ser till att tuppen vaknar

Solen lyser, det är nästan vindstilla och 5,6 plus.
Har inget speciellt inplanerat, tar dagen som den kommer.
Ha det gott allihopa
God morgon alla. Hujeda mig vilka hemska dagar jag har varit med om. Lilla Siri blev akut sjuk med 41 graders feber. Snurrig och eländig så fick vi åka akut till veterinären. Där blev det röntgen och dropp och medicin i stora doser och sen forsling med dropp i bilen till Karlstad. Där blev det fortsatta ultraljudsundersökningar misstanke om livmoderinflammation. Till slut kom dom fram till att hon har fått Borelia. Oj oj så nu blir det stark pencillin i 10 dagar. Hoppas bara att det går bra och att hon inte blir sämre igen. Det var så hemskt att se henne lida.
Nu blir det korv för hela slanten, där kan man lägga medicinen och hon äter utan att blinka.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Åh, vilka härliga bilder, Indiania och Majlar!
Men fy, vad jobbigt för och med Siri, Majlar! Det är svårt att förstå vad som felas våra djur ibland… Men vad skönt att de kommit fram till vad det är åtminstone - för då kan hon ju få 'relevant' hjälp också! Jag skickar lite 'healingbubblor' till henne, om jag får, och håller alla tummar för att hon får i sig både korv och medicin som motar bort Borelian!

Tack snälla ni. Hon behöver allt hon kan få.
#8 Vad hemskt du och Siri haft det Majlar! Tur dom kom underfund med vad det var, nu kan det ju bara bli bättre med lilla Siri när hon får medicin och korv.
Skickar kram till matte och healingbubblor till Siri! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania.
Godmorgon på er allesammans! Så pigga ni låter, både ni som var uppe före tuppen och ni som vaknade senare
.
Så tråkigt att din hund fått borelia Majlar. Och att se sina husdjur så där dåliga det är verkligen jobbigt. Ser att några sänder till henne, så bra
! Jag är upptagen nu över dagen men kanske framåt kvällen, återkommer isåfall.
En sån fin vattenbild du bjuder på Indiania, där skulle jag gärna sitta och lyssna, och hos dig Chakra är det verkligen skönt grönt
.
Jag fick äntligen mitt morgonkaffe ute i solen, och tänk så mycket positiv energi vi får från detta underbara klot. Nu blir det lång cykeltur för att riktigt njuta av att det inte regnar.