Healing iFokus

Healing

Läst 392 ggr
frodig
0

GodMorgon 12 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoho alla sjusovare Förvånad!

Ni har det bra så här på lördagsmorgonen hoppas jag Skrattande.

Jag har suttit med kaffet i några timmar och ganska snart börjat läsa ikapp en del här på Fokus bl.a. Oftast väntar jag med att öppna datorn, men nu har träning och andra morgonritualer fått vänta.

Det är nån som dragit ner rullgardinen där ute, så jag har inte varit utanför dörren ännu.

Vi får se vad denna lördag har för intressant att bjuda på med denna start Flört.

Kram på er alla Goa Själar!

[Shamanwolf]
0

God Morgon Frodig och ni andra !

Har vart vaken många timmar,älskar tidiga mornar och går upp runt 02-03 då åker kaffe på spisen sen lite ceremoni och datorpyssel.Morgonstund har verkligen guld i mun Cool

Ha en alla tiders dag där ute Glad

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon frodig och alla som tittar in!

Jag har ledig helg, och ska ta det lugnt, men lite trädgårdsarbete blir det nog. Då glömmer jag tid och rum.
Dottern och jag tänkte åkt till Lidköping för att shoppa idag, men vi flyttar fram det några veckor.
Ska läsa lite innan dagen börjar på riktigt. Fick boken om HSP i veckan; Drunkna inte i dina känslor, heter den.

Fin dag på er!

frodig
0

Fint att du ska grotta ner dig i trädgården Chakra, det gillar jag också, och glömmer också tid och rum Glad.

Har du en sån där fin jordkällare hos dig? Tänk om vi hade fler kvar, dom kan ju vara riktigt toppen, och så vackra sen.

[Chakra]
1

#3 Jordkällaren finns där min dotter bor och det är inte långt från mig. Måste fota den nästan varje gång jag går förbiGladÄlskar den! Den ligger precis utmed byvägen.

[dandamimm]
0

Godmorgon alla fina healers.

Så skönt med helg äntligen, veckan har varit lång tycker jag.

Här blir det trädgårdsarbete hela dagen. Mycket som ska i jorden nu…

Vilken fin jordkällare, Chakra. Jag har också en sådan som vi ska renovera denna sommaren. Den är jättegammal så den behöver lite fix men det är ju otroligt bra att ha för förvaring av skörden så jag är så glad att den finna.

Sitter och lyssnar på min dotters bandes senaste låt. De ska va med i en tävling som metro har där man kan vinna skivkontrakt, så det känns stort precis nu.

Nån som vill lyssna så finns de här onstage.metro.se/artist/uthuset

och man får rösta också om man vill;)

Hoppas ni får en fin dag alla.

Kram

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

#2 Chakra så fin din bild på jordkällaren är Glad

Tror bestämt det slutat regna ute och solen visar sig lite till och från.

I dag skall syrran och jag åka till Karlstad och få Deeksha, det var några år sedan sist.

#5 Nu skall jag lyssna på din dotters band Danda.

Ha en trivsam lördag vad ni än håller på med! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'morron alla!

Frodig o Chakra - Tallrot och Jordkällare - jordande bilder, underbara bilder! Tack för dem!
Jag älskade jordkällare när jag var barn - det var som att vara i en grotta. Och jag vill fortfarande bygga en källarvåning eller två - rakt ner i berget under huset… ;)

Shamanwolf - Ja, morgonstund har verkligen guld i mun. Det är härligt att vakna före gryningen och vara med när de första ljusglimtarna tittar fram. Du gör dina morgonstunder till Guld också med dina härliga ceremonier.

Dandamimm - Vad duktiga de är, din dotter och hennes bandmedlemmar! Det verkar vara en kul tävling. Hade en kund som också ställer upp i tävlingen. Vilken kreativitet en så'n tävling sätter fart på! Hoppas det går bra för din dotter i tävlingen!

Indiania - vad mysigt med lite tillskott av go'a energier! Det var länge se'n jag fick Deeksha också.

Här är vi välsignade med en grå och regnig dag - så det blir mest att pyssla med inomhusgörat idag.

Ha en go'er och finer lördag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God morgon allihopa.

Mulet och regnigt, hoppas det klarnar upp, har tänkt mig ut på stan och titta på alla aktiviteter som pågår idag.

Ha en fin lördag uti vårt avlånga landGlad

Elpida
0

God förmiddag!

Här är det inte heller särskilt "jobba-i-trädgården"-vänligt väder, det blir lite städning och pyssel i vårt andra hus istället.

Vilken härlig jordkällare, har oxå alltid gillat dem!

Må så godis idag allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

frodig
0

#5 Jag hoppas det går bra för Uthuset Dandamimm, det låter ju bra, och bra röst har hon ju också din dotter Glad. Kul! Hälsa dom gärna Lycka till härifrån.

#1 tänk att du tycker om att gå upp vid två-tretiden Shamanwolf, då vill jag sova som mest och bäst. Vid fem är det min tur att piggna till, och då tycker jag att det fortfarande är fridfullt och jungfruligt runtomkringTungan ute.

#6 Jag hoppas Deekshadagen har varit givande i Karlstad Indiania. Härligt att du kan göra sånt tillsammans med din syster också.

Och du Andina #7, du har en härlig associationsförmåga du - jordande var det ja Glad. Under trumresor har jag krupit ner i jorden under trädens rötter, fast inte in i jordkällare ännu iallafall. Kanske borde provas Obestämd.

Alla ni som pysslat i era trädgårdar,jag kan tänka mig att ni är nöjda med dagens värv.

Jag har bara beskådat mina tulpaner som växer och växer i allt regnet. I morgon vill jag ta mitt morgonkaffe i solen där ute. Hoppas, hoppas!

Jag har satt upp nya gardiner, och på dom blommar det friskt Kyss.