Healing iFokus

Healing

Läst 588 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 11:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga och glada!

Här ligger regnet precis och väntar ovan trädtopparna, men det är bra att det kommer en skur emellanåt för då följer allt pollen ner och lägger sig på backen ist för att virvla omkring och ställa till det för oss som är allergiska.

I kväll sticker jag till Kreta på en veckas semester. Kommer att sakna er, men återseendet blir desto kärare.

Ha en bra dag och vecka!Kyss

[rore]
1

God morgon Gunilla! Ha det nu riktigt mys pysigt på din resa.

Godmorgon till er andra också som kikar förbi. Över Uppsala fortsätter molnen att hänga sig kvar och oj så grönt det blivit efter allt regnandeGlad.

En fin dag hoppas jag att ni får.

Skogshumblan
1

God morgon Gunilla. Här är det regnigt idag också. Håller med om att regnet är välkommet av flera orsaker. Hoppas du får en skön ledighet Gunilla, vi får överleva på något sätt ;) Önskar er alla en skön fredag och helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[dandamimm]
1

God morgon alla vackra människor.

Här ska det jobbas fram till 16.00 och sen firar vi min syster i kväll.

Och regnet det bara öser ner…

Hoppas du får en fin semester Gunilla.

Ha en fin dag alla.

majlar
1

God morgon på er i regnet. Ha det så gott på Kreta Gunilla. Varje gång du tar en apelsin, så lova att du tänker på oss här i Sveriget.. Nu ska jag ut på promenad med Siri, hon ligger därute i hallen och väntar. Ha en fin dag och var rädda om varann.

[GunillaF]
1

Tack ska ni ha finingar.

Jag lovar att äta apelsiner för er alla!Flört Och tänka på er så klart!

frodig
1

God Morgon allesammans!

Ha det så fint på Kreta Gunilla, det blir nog varmare och goare än här gissar jag. Kreta verkar populärt nu, min granne åkte dit i morse Tungan ute.

Halva trädgården är fortfarande obearbetad, för mycket regn och för blött helt enkelt. Men dom flesta gräsfröna är på plats iallafall, så dom får ju vad dom behöver för att gro Glad.

Och jag försöker göra andra nyttigheter Obestämd, som att sitta här vid datorn till exempel!

Elpida
1

Tillbaka på jobbet efter två vab-dagar, ännu en kortvecka med andra ord. =) Efter zumbapasset ikväll tar jag helg och tänker tillbringa den med att bland annat slipa en trappa och lacka, sälja ett bord, träna lite och grilla med goda vänner! Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
1

#6 Jag har varit till Kreta några gånger tidigare och trivs väldigt bra där.

Kollade väderprognosen..och jag hoppas att de har fel, för enligt dem ska det bli regn ett par dagar. Det tycker jag att vi fått nog av här hemma! Har aldrig någonsin haft regn under någon utlandssemester och tänker inte ha det nu heller!!!!Glad

[Myy2000]
1

God morgon, allihopa! Jag älskar Kreta också, hoppas att du får en riktigt härlig semester Gunilla!!

Trevlig helg!Glad

[GunillaF]
1

#9 Tack Myy!Glad

Andina
1

Go'Morron alla Ljusglimtar!

Ljusglimar ska vi få här också, siar vädergubbarna - mellan molnen, d v s växlande 'mul'. Och upp emot 18 sköna plusgrader! Wow! Till natten faller regnet igen - det kan det gott göra också, det behövs.

Jag önskar dig en uuunderbar semester på Kreta, Gunilla! Och vad härligt att kunna plocka en apelsin direkt ifrån trädet - det har jag aldrig upplevt. Härlig tanke!

Jag önskar er en lika uuunderbar dag allihop! Glad

Ni som jobbar och står i - var varsamma med era ryggar! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2

I dag har jag varit på fotvård och shoppat lite och tagit en långpromenad, det är så skönt att gå i lite duggregn.

Gunilla ha nu en underbar semester och njut och bara vara, hoppas din semester blir jättefin!

Ha en fin fredag och må gott alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Tack Andina och Indiania. Kyss

Toyan
0

God middag

Här skiner solen nu och jag hoppas den forsätter med det, regnet öste ner igår em/kväll.

Låter underbart att sticka iväg en vecka, ha det nu riktigt fint Gunilla med vila, god mat och härliga upplevelser.

Ha en riktigt bra dag och mysig kvällGlad

[GunillaF]
0

#14 Tack Toyan, det ska jag ha!Glad

[Shamanwolf]
1

Goder afton måste kliva in i tråden och önska Gunilla en underbar semester Glad

Ha en fortsatt trevlig Fredag alla Glad