Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 983 ggr
lillalelin
4

Korgstol från farfar

Hej jag måste få dela med mig av en grej som hände väldigt nyligen. Min syster fick när våran farfar fortfarande levde hon var kanske 1 år och jag var inte ens född ännu. Hon fick en korg stol av honom. Och jag har varit så otroligt avundsjuk på hennes korgstol, för jag fick inget minne av honom när jag föddes för han gick bort 1 år efter min födelse.

Iaf korgstolen har jag alltid velat ha om sagt, men den är ju min systers, och dessa korgstolar finns inte att få tag på nu i modern tid, iaf inte som jag har sett.

Men nu i helgen var min mamma på en loppis som har öppet 2 gånger i veckan och gissa vad som stod där? Jo en liten korgstol till mig. En exakt lika dan som min syster har. Och hennes är köpt 75 mil här ifrån så det är en väldigt liten chans att det faktiskt skulle finnas en på just den loppisen just den dagen.

Personligen tror jag att det var farfar som ställde den där så jag också kunde få ha en i min lägenhet till mina barn som kommer komma så småning om =)

majlar
3

Vilket härligt bevis du fick, din farfar ville så gärna ge dig en, och till slut kom han på ett bra sätt att se till så du också fick en korgstol. Härlig historia. Tack för att du delar med dig. Kram

Indiania
3

Jag delar din glädje, det var säkert din farfar som ordnade detta så du fick din stol till slut! Kyss

Då vill jag berätta, min mormor hade ett sån`t där orange hjärta att ha på väggen hon brukade ha Japanska lyktor i hjärtat. Det var jag väldigt fästad vid och det gav mamma till min lillebror…..men så var vi i Blekinge på semester och då hittade jag ett likadan´t hjärta som jag köpte.

Kan hända var det min mormor som såg till att jag också fick ett har inte tänkt i dessa banor tidigare.

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2

Så fint att dom hjälper och rättar till från sin dimension, våra kära anhöriga Kyss

Jag tror också fullt och fast på att vi får hjälp att hitta dessa betydelsefulla saker. Bra samarbete kan man säga Skrattande!

Andina
2

Ja, vilka mysiga berättelser! Nog har ni fått hjälp av era vänner i Bortom alltid! Det är jag övertygad om! Tänk att få gåvor och presenter som man vill ha, från dem trots att de finns i andra dimensioner. Härliga tanke!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

lillalelin
2

Jag får ju rysningar av alla fina berättelser =) så härligt att veta att dom fortfarande tänker på oss och skämmer bort oss med grejer och övervakning =) ibland behövs det

Skogshumblan
2

Så härliga berättelser. Och tack ts för att du hjälpte oss tänka i dessa banor:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
0

Gläds med dig! Glad