God morgon 8 maj
Go'morron allihopa
Solsken och 2 plus som igår. Ha en fin dag där ute i vårt vackra land
God morgon i tråden !
Sol är det och temperaturen tror jag håller på att stiga.Skön bild Gunilla.
Ha en skön dag på er !
Godmorgon på er!
Fint att ni har sol hos er, det har jag också.
Gunilla, vilken vacker klocka. Jag älskar verkligen klockor, små plingelingor, koskällor, hästklockor, bjällror, stora maffiga tornklockor.
När jag bodde i Stockholm en tid brukade jag gå till Stadshuset och stå och lyssna på klockspelet där, en välbekant melodislinga. Ni vet det där man hade i svt i tv:s barndom.
Ut och njut av dagen nu alla fina människor 
!
Bilden är från Höga kusten
Knäppte den för ett par år sedan.
Aha, min uppväxttrakt
, kärlek i mitt Hjärta!
Godmorgon på er!
Solen skiner men det är kyligt ute.
I dag skall jag förbereda mat och annat till min ifokusvän som kommer på besök i morgon, det skall bli jättekul!
Ha en härlig tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Så roligt Indiania
, med sånt besök. Ha det så fint med förberedelserana
.
Go'Morron i tråden!
Vilken härlig bild - gamla klockstaplar är hur charmiga som helst!
Har idag vaknat upp till en solig dag igen, de 10 plusgraderna ska stiga till 13 idag sägs det. Se'n blir det svalare igen. Det var en riktig 'kylslagen' vår vi har fått i år. Jag minns inte när vi hade det sist. Vårarna på sistone har ju varit rejält varma, som jag minns dem… vi har nästan gått över från vinter direkt till sommar har det känts som.
Vad mysigt med 'finbesök', Indiania! Och vilket mottagande h'n får - väl förberett. Du är en äkta ängel!
Har sovit som en stock i två nätter i rad nu, jätteskönt. Men blir alldeles 'tung i huv'et' av det. Det får bli några koppar kaffe till nu - och se'n dyka ner i högarna som väntar på att bli fixade.
Ha en go', gla' och solig tisdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Wow ilken dramatisk bild majlar.
God morgon till alla andra. Önskar er en bra dag. I eftermiddag ska jag åka till en av mina bästa vänner och muntra upp, ge inspiration, hopp och annat mycket positivt, för allt vad jag orkar. Han är nog nedstämd pga sjukdom, jag hoppas jag kan ge lindring i det som inte går att unvika helt ändå.
Nu hör jag göken.
Jaa, härlig bild, Majlar!
Och grattis till födelsedagsbarnet!
Sanna - Vad fint att du åker över till din vän. Det är "healing nog" att du bryr dig och åker dit!
Älskar göken - också - de hörs här lite då och då, och ibland kommer de flygande, det ser så roligt ut när de liksom 'guppar' fram i flykten.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 och #8 Tack det skall bli kul!
#9 Härlig bild Majlar!
#10 Vad go du är! Menar du att du hör göken? Nu blir jag alldeles lyrisk. Blir så glad om jag hör den.
" Var nära naturen - var när dig själv "