Healing iFokus

Healing

Läst 664 ggr
Toyan
1

God morgon7 maj

God morgon på er.

Måndag igen och ny vecka som ger oss nya möjligheter, spännandeGlad

Solen lyser och det är nästan vindstilla, 2 plus.

Ha en fin dag allihopa!

[rore]
1

God morgon i tråden!

Toyan! Vi har samma lika väder :)

Här följer en lugn förmiddag som lunkar sig fram. Sen bär det av till arbetet.

Skogshumblan
1

God morgon Toyan och alla andra. Solen skiner för fullt men graderna har inte kommit över noll än. Hoppas det blir mer grader under dagen. Har en utmaning till er som vill, tänkt tvärtom med Jantelagen, affirmera att du är något, kan något och så vidare. Se hur goda tankar får jobba i ditt liv och vad det gör i ditt liv. Själv ska jag försöka jobba upp lite "anti-Jante" så jag vågar skriva det där personliga brevet som hör till när man söker jobb;) Ha en fin vecka alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Toyan, rore, Skogshumblan och alla andra!

Solen skiner här också, men i natt har vi haft frost. -5 grader så nu har det som kommit upp fryst bort. Så trist!

#2 Ja, Jante ska bort ur vårt tänk!

Ha en bra dag mina vänner!Glad

frodig
1

GodMorgon på er Glad!

Vilken vacker naturbild Gunilla, jag kan riktigt känna hur det känns att gå där. Så synd på växterna som frosten tog hos er inatt. Hoppas nattkylan ger sig snart. Det är nattkallt här också.

Vindstilla i solen längtar jag också efter, som hos dig Toyan.

Lycka till med ditt skrivande Skogshumblan, jag hejar på dig, öppna dörrarna och släpp ut den där Jante bara Flört, och om du har en ametist kan du rena den och hålla den mot hjärtat. Känn lugnet som sprider sig i bröstet på dig. Du och ametisten vet att du har många fina kvaliteer och dom plockar du fram i ditt brev.

Lycka till!

Skogshumblan
1

Frodig, Tack! Ska prova det.

/ Skogshumblan

[Chakra]
1

Godmorgon härliga måndag!

#2 Lycka till med brevet! Det fixar du bra! Du verkar ha lätt för att skriva (lite svårare att skriva om sig själv, det vet jag)

#3 Vilken vacker bild!

[Shamanwolf]
1

God Morgon !

Ååå man blir så sommarsugen av era fina bilder ,längtar att gå ut en tidig morgon i med kaffekoppen i det gröna gräset .

Bra inställning Skogis håller fullt med i det.Hittade en tråd om detta här inne och på tiden att vi säger vi är bäst Cool

http://healing.ifokus.se/discussions/4f8d291088f472625a004c2a-jantelagen?discussions-8

Ha en underbar dag på er Glad

Indiania
1

Godmorgon alla!

Vad pigga ni är i dag det är bara att haka på GladSolen har redan börjat värma upp, i går var jag på en långtur i skogen, härligt.

Vilka fina bilder ni bjuder på i dag också!

#3 Vad trist Gunilla att frosten tagit växterna.

Ha en fin start på veckan! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2

God morgon alla. Tråkigt med frost som förstör för er däruppe i norr. Men man kan inte vara säker här heller så jag sätter papperspåsar på mina små växter fortfarande här också.

Solen skiner och det blir en fin dag att ta vara på.

Var rädda om varann.

SannaHolmgren
0

God förmiddag. Nu ska jag till byn för ärenden, jag ska stöka och greja till min dotters födelsedag som är idag. Vi ska äta gott och mysa ikväll. Det är Den Största som fyller 11 år.

Jättefina bilder ni har lagt ut nu på morgonen. Jag blev jättesugen på att åka till sjön och kika bland stenar och småbäckar efter spännande saker.

Jag hade bitande frost hos mig inatt - det lär ju inte bli särskilt gott om blåbär därför, och hjortronen uteblir nog i år också.

Så inte bara i norr som det är minusgrader, även här i v götaland några mil mittemellan varberg/ullared/borås…

Andina
0

Go'Morron i tråden!

Och tack för helt härliga bilder! Kyss

Usch vad trist att kylan har hållt sig kvar så länge och dessutom förstört för många av er som förberett och pysslat om i era trädgårdar och planteringar! Jag hoppas detta var det sista rycket av VinterAndarna nu! För maj är för mig en försommarmånad - inte vintermånad! Jag tror jag ska ta ett allvarsamt snack med VinterAndarna idag!

Själv har jag en skön morgon - ca 10 grader redan - och 12 styckna behagliga grader väntas det stiga till.

Skogshumblan - Ja, fram för AntiJante-rörelsen! Och du kommer att skriva ett strålande brev med en strålande beskrivning av en strålande arbetssökande! Du måste vara ärlig - och tala om hur jiddra bra du är! :)

Go'Morron allihop! Ha en skön dag idag!

_
_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Åh, vilken härlig bild Sanna! Ljuvlig sommarbild med massor av glädje! Jag ler med hela ansiktet när jag ser bilden! Kyss

Och Grattis på din dotter på hennes födelsedag! Och grattis till dig och pappan - ni har ju varit hennes föräldrar exakt lika länge! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
1

Tack alla för er pepp! Tycker det är jobbigt & svårt att skriva om sig själv men ni har rätt, jag är bra på det jag gör så varför ska jag hymla om det!

/ Skogshumblan

[rore]
1

Peppellipepp kommer härifrån också till dig skogshumblan.

Muju 7
0

Aloha!

Jag läste längre upp om affirmationsutmaning, även jag har ett litet tips..

När tunga tankar faller på i vardagens lunk, prova att byta ut orden/tankarna mot: Frid, harmoni, skratt, kärlek.. repetera som ett mantra eller en ramsa, eller vad du vill.. Bara det känns bra :)

May the force be with you!

Kärlek

// F

Helande och utveckling http://www.muju7.se

Elpida
0

God eftermiddag!

Har varit frånvarande med lite annat på agendan. Alltid lika härlig tråd härinne!!! Här i min del av småland är det soligt bland stora moln och ganska blåsigt. Inte så värst varmt för det är kalla vindar Tyst.

Hoppas ni har en bra måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus