God Morgon 6 maj
Go'Morron alla sköna själar!
Hoppas ni fått vakna till en solig vårsöndag efter en god natts sömn under Supermånens sken!
Idag väntas mulet väder i denna del av världen - så det gäller att behålla Sol i Sinnet!
Mycket Sol i Sinnet önskar jag er hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God Morgon Andina och ni alla andra !
Äntligen, äntligen så har solen kommit hit efter allt snöande och trädgården är grön igen så ingen mer snö i år hoppas jag 
Vilken härlig solros den blir man glad av,dom är så vackra och majestätiska våra solrosor.Har alltid tyckt om dom.
Ha en underbar dag på er 
God morgon Andina, Shamanwolf och alla andra.
Härlig solrosbild Andina! Jag blir glad av solrosor!
Såg tyvärr ingen supemåne p.ga alla moln och det var ju trist. Solen lyser med sin frånvaro idag också, så jag får lysa själv då!
Ha en riktigt bra Söndag!
Ja, tack, Shamanskan o Gunilla! Solrosor är härliga blomster! De poppar upp lite här och där ibland p g a att jag ger fåglarna mat. Denna hade hittat ner i ena balkonglådan som hängde på lilla verandaräcket - och den strävade bara uppåt och uppåt.
Och jaa, jag blev så glad varje gång jag såg den! Och jag blir glad fortfarande när jag ser bilderna :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Godmorgon i tråden! Jag missade månen, men kände av den ändå. För 18 år sen kom min yngsta son till världen idag…. Himmel så fort det har gått… tyckte han var ett litet knytte..alldeles nyss.
#4 Grattis på sonens födelsedag!

God förmiddag.
Månen lyste verkligen starkt och fint i natt.
Härligt med solrosor Andina, ser mysigt ut vid huset.
Soligt har vi idag med men vinden är kall så varm jacka är fortfarande aktuellt.
Ha en riktigt fin söndag alla healers
Gokväll på er Goa Själar
!
Jag har varit på lång cykelutflykt idag, kallt men vackert.
#3 vilken underbar solros du bjuder på Andina, jag gillar verkligen att den vill vara i ljuset
.
Och tänk, har du så mycket vatten i närheten där du bor Chakra? Det saknar jag, men skulle gärna vilja ha.
Vilket gott sömnigt försök du gjorde med månen Majlar, och förevigad blev den ju
.
Ha en fin kväll nu allesammans
!
Rore - Grattis på din sons födelsedag! Grattis till dig också som varit mamma till honom exakt lika länge! Åh, lillpojken e stooor nu! Nu har inte mamma nå't att säga till om längre… … …
Frodig - vad skönt det låter med cykelutflykt! Jag har helt glömt bort att rasta min cykel - den står och väntar på mig år ut och år in…. och blir surare… rostigare för varje år… hmmm /*latmaja*
Grattis från mig också Rore
, till sonen, till era 18 år, ja visst går det fort, och till att han går in i den spännande ungvuxentiden idag.
Jag önskar er en fin avslutning på födelsedagen!
#9 Bor vid Vättern!