Healing iFokus

Healing

Läst 630 ggr
Andina
1

God Morgon 2 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Solen stiger upp, temperaturen ska stiga upp (från 2 till 18 plusgrader) - så det är likabra att jag också stiger upp! 
Se'n ska det bli svalare igen den kommande veckan. Så bäst att passa på att njuta idag. 17-18 grader tycker jag är "perfekt" temperatur! Glad

Ska sälla mig till frukostätarna där ute alldeles strax…

Ha en fin dag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Shamanwolf]
0

Goder Morgon Andina och ni andra !

Kan bara hålla med 17-18 grader är perfektväder Cool

Vacker morgon och fågelkvitter,gott kaffe och go macka så jag är nöjd och belåten .

Härlig bild dom är så ursöta och man vill bara hålla om.

Ha en kalas dag alla Glad

[GunillaF]
1

God morgon Andina, Shamanwolf och alla andra som tittar in!

Vilken söt liten Ekorre, Andina! Jag bidrar med en från min Schwezresa för ett par år sedan. Vi besökte en skog i Davos där Ekorrarna var riktigt tama. Lilla barnbarnet matade dem ordentligt.

Nu iväg till jobbet. En "lagom" arbetsvecka på tre dagar!

Ha en fin dag alla!

[rore]
0

God morgon på er alla!!

Söta små ekorrar ni visarKyss

Här skiner solen och som sagt ska det bli ljuvliga 17-18 grader :) Lovely.. Blir så glad.

Första koppen kaffe ur drucken och påtåren väntarFlört

En skön och fridfull Onsdag önskar jag er.

Andina
1

#1 - Perfektväder var ordet! Flört

#2 - Gud så gosigt! Härligt för barn att få komma så nära de 'vilda' djuren.. 
En sommar hade jag två st ekorrungar som gärna höll till där jag var. Satt jag i solstolen sprang de omkring på den och mig. De var väldigt nyfikna på mina tår vid ett tillfälle - smakade på dem (de bet inte hårt), de undrade väl om tårna var nå'n form av nötter eller nå't… Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[rore]
0

Hahaha,, Vilken härlig upplevelse AndinaGlad

majlar
1

Goder morgon alla i solen. Ska snart till tandhygienisten, jag ser hundralapparna flyger iväg för vinden. Först är det obekvämt och otäckt och hemskt, sen ska man betala för eländet också.

Här kommer en ekorre från mig med. Han poserade så fint på en gräsmatta på Skansen, när vi var där i helgen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Ja, det var en stilig herre, Majlar! En pose!

Rore - ja, det var hur gosigt som helst. Tack och lov gillade de inte mina tår.

frodig
0

GodMorgon på er allesammans och tack för alla ekorrarna Glad!

Enligt Solöga vill dom bland annat påminna oss om att leva i nuet, och det passar ju bra när vi gått in i Majmånaden. Upptäckarglädje var ordet Skrattande!

Indiania
1

Godmorgon alla!

Så fina bilder på ekorrarnaSkrattandeoch du har haft närkontakt med dem Andina, gulligt.

Det är strålande väder ute men får ta det försiktigt i solen….i går blev det lite för mycket.

Ha en härlig onsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
1

Godmorgon!

Vad fina ekorrar på era bilder! Har en liten söting i trädgården ibland, men har inte hunnit fotografera den. Han är snabb.

Ha en solig och skön onsdag!

Toyan
1

God eftermiddag.

Tack för bilderna på alla söta ekorrarGlad

Ha det så gott resten av dagen.