1:a Maj God Morgon
God Morgon på er !
Hoppas ni haft en skön Valborg och inte är allt för bakis efter gårdagens festligheter.
Solen tittar fram och det ser ut att bli en fin dag med lite trädgårdsarbete.Lie kyligt på morgonkvisten med nån minusgrad.
Första Maj och nu kan man väl börja säga att sommar är på gång.Hoppas ni får en underbar dag 
Första Majblomman från 1907 !
GodMorgon själv Shamanwolf och alla ni andra som tittar in senare här!
Jag mår gott efter första stunden ute idag med en kopp kaffe. Sol och fåglar är i full gång.
(Ingen alkohol in i igår och alltså ingen alkohol som behöver ut, känns bekvämt och bra för kroppen idag).
Ville bara titta in och bjuda på vår lilla Valborgsmässoeld
. Vi som var eldvakter sen gick där och filosoferade och tittade ömsom på elden och ömsom på himlens skådespel.
Många fina samtal kan uppstå när man är vid en eld.
Fin första maj på er allesammans
!
God morgon!Valborgsfirandet gick lungt till.
Lagom av god mat och dricka med goda vänner.
Temperaturen visar +4,solen skiner och fåglarna kvittrar att jag skall komma ut i trädgården:)
Önskar er alla en god 1 maj.

God morgon healers
En mysig kväll med familjen utan alkohol.
#1 Tack för bilden frodig, visst är det nå't speciellt med denna sista aprilkväll
Solen lyser och det är 9 plus, ska ut på promenad lite senare.
Ha en riktigt skön dag i förhoppningsvis vårsolens glans.
God morgon och välkommen första dagen i maj. Solen skiner och det är gröööönt. Så vackert med alla knoppar som spricker. Björkarna låter som dom har fått hicka. Det spritter och dom svänger sina grenar fram och tillbaka.
Ha en fin dag och var rädda om varann.
Go'Morron alla Majblommor!
Ja, det är vår i luften nu! Igår var jag till min mamma, bara 1,5 tim bilfärd härifrån - vilken skillnad på årstider. Här på kullen där jag bor, ser det ut som förvår fortfarande men hos henne var det mer försommar! Och vilka underbara dofter! Men försommaren kommer nog hit också.
Ingen bakfylla, men trött i huv'et av allt kuskande igår (från mamma åkte vi vidare till Strängnäs). Så idag blir det 'lugna gatan' igen…
Kanske ska jag ta och demonstrera lite här uppe på toppen…
Det är ju Första Maj i alla fall…
Ha en härlig första maj-dag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag på er!
Hade en trevlig kväll med några av mina barn och deras familjer och några vänner. God mat och trevligt vid brasan.
I dag håller jag på att skura mina altaner. Måste passa på nu när solen strålar som den gör. Sedan ska de oljas in.
I min ungdom så skulle sommarkläderna på 1:a Maj. Vilket väder det än var. Åh vad man krigade med mamma och pappa om det.
Ha en riktigt bra 1:a Maj!
Men åh vad ljuvligt med din långpromenad Indiania, och vilka fina blommor i rabatten sen
.
Jag har skyflat jord halva dan idag, nu börjar det ta sig där ute.
Sommarkläder på gällde hemma hos mig också Gunilla när jag var i min ungdom, och fy så man frös ibland. Burr!
Det är visserligen många år sen jag gick i ett förstamajtåg, jag står liksom inte påbarikaderna längre, men ditt tåg Andina går jag glatt med i, och så kan vi lägga till en banderoll med "Min vår är din vår och alla fina mänskors vår"…
Och så vill jag bara lägga till att det är lustiga björkar du har hos dig Majlar
, och härligt och gott med valborgsmyset hos er Toyan och Tina S
.
Nu har vi alla ljuvliga Maj framför oss. Hurra!