God morgon 28:e April
God morgon. Så härligt att kunna få somna om. Själv vaknade jag en stund innan alla andra här hemma. Så skönt med lite lugn det första man får. Hoppas ni alla får en fin dag
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Morron alla härliga!
Ja, idag var det vår redan på morgonen - 10 plusgrader redan! Yeehaa!
Var in till Staden igår och såg hur mycket mer vår det är bara någon mil ifrån kullen där jag bor. (Så är det varje år, senare vår och tidigare höst.)
Har huvudvärk sedan igår kväll - så ska ta mig en vända ut bland mina vänner träden och be om healing från dem. ;)
Härlig försommarbild, Chakra!
Gunilla, det var en bra vägskylt, som pekar i en riktning dit jag vill åka!
Skogis, jaaa, det är skönt att få morgna sig alldeles med sig själv, jag älskar det!
Ha en fin och strålande dag idag på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
i dag är det sol och vackert väder. Gillar din skylt Gunilla.
I dag skall vi och gratulera syrran som fyllde år i går, vi blir bjudna på grillat!
Ha en solig skön lördag!
Krya på dig Andina, skickar bubblor om du vill ta emot! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Andina, krya på dig eller vad man säger;) Skickar också uppfriskande bubblor om du vill ha.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#3 Sänder iväg en bön om healing till dig. Ta emot den om du vill. Om inte så energierna bara tillbaka till universum.
Tack go'a Indiania och Skogshumblan! Jag tar tacksamt och ödmjukt emot era bubblor! Härligt! Bara tanken om en massa bubblor omkring mig får mig att dra på munnen! 
Ha ett kul födelsedagsfira, Indiania!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#7 hoppas du vill ha mina också (#6) 

#8 - Ja, men go'a, Gunilla - självklart tar jag lika tacksamt och ödmjukt emot dina bubblisar också, de är ju lika härliga! 
Jag blir alldeles lyrisk av alla bubblor! Tack!

Ops, nu är det mitt på dagen igen
!
Hej alla goa i tråden!
Sol här också - plus en massa vind - det blir till att trampa idogt nu när jag ska ut och cykla.
Hoppas jag ser din skylt Gunilla på vägen, då tar jag av där direkt 
!!