Healing iFokus

Healing

Läst 482 ggr
[rore]
2

27:e april - fredag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!!

Det är märkligt det där med sovmornar,, när "man" väl får,,, Ja då vill det sig inteFörvånad,,,Flört

Det ser i alla fall ut som om solen kommer kika fram, så jag hoppas på en vädermässigt fin dag.

[GunillaF]
2

God morgon Rore, god morgon alla andra!

Vacker bild!

Nä, visst är det typiskt att man ska vakna tidigt när man har möjlighet att sova ut en stund.

Här är det regnigt men man får se det som så att den sista snön försvinner iaf.

Ha en riktigt bra dag alla!Glad

Skogshumblan
2

God morgon! Önskar er alla, oavsett väder och vind, en fantastisk dag. Själv är jag tacksam idag. Tacksam för att jag lever, att min dotter är frisk, lön…. Ja det mesta får jag lov att säga tack för idag! Känns skönt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2

Godmorgon alla!

Vilken härlig bild Rore!

Lite blåsigt och mulet här i dag men hoppas på sol i helgen.

I dag är en ny dag med nya föresatser.

Ha en toppenfin fredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Jag känner också tacksamhet som du Skogshumlan.
Det var så vackert igår kväll efter regnet som kom, och det ser ut att bli en solig och fin dag denna fredag.

majlar
1

Goder morgon alla. Här skiner solen och det blåser lite. Blir en fin dag att vara i.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
1

Go'Morron i tråden!

Här håller molnen på att spricka upp så det ser ut att bli en fiiin vårdag idag! Ser att det ska bli upp emot 15 plusgrader! Wow! Typiskt att jag blir tvungen att sitta inomhus mest hela tiden… Men glad för det är jag ändå! Och tacksam! :)

Tack för vackra bilder, Rore och Chakra! Ser så härligt och rofyllt ut! Och granskott är både 'goda', sura och nyttiga! Jag älskade granskott när jag var barn. Jag njöt av att kunna äta direkt från naturen.

Dagen ska ägnas åt lite datorjobb och sedan kunder. Förhoppningsvis får vi en härligt ljummen vårkväll också - vågar man hoppas på det…?

Ha en fin och mysig vårfredag på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
1

God morgon.

Vacker bild rore, jag riktigt känner doftenGlad

#4 Så härligt det ser ut Chakra,

Lite blek sol tittar fram, 8 plus och det blåser en hel del, det är bra för då torkar det upp efter allt regnandet.

Är ledig idag och har inga bestämda planer, får se vad dagen gerGlad

Ha det gott alla healers!!

frodig
0

Hej och GodMittpådan på er allesammans Glad!

Ljuvliga granskott, såna åt jag också som barn, och fortfarande när andan faller på.

I år ska jag satsa på granskott och almfrön känner jag Skrattande!