God Morgon 25 april
Go'Morron alla go'a själar!
Hoppas ni landar mjukt från en härlig flygtur i Drömmarnas Land!
Här pågår en morgonkonsert från kl 4 varje morgon nu - småfåglar sjunger in soluppgången ända tills solen är uppe. Då tar de rast och vilar tills det är dags för lunchkonsert.
Dagen förväntas bli mulen och något svalare än igår. Men så länge vi har sol i sinne' så är det vår ändå!
En fin och glad vårdag önskar jag er allesammans! 
Tänk att ha en takvåning på en skyskrapa - med vidsträckt utsikt över nejden…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina, god morgon alla andra som kikar in idag!
Vilken härlig bild. Bra utsikt :-)
Härligt med fågelsång. Jag hörde gässen igårkväll. De sjunger väl inte så fint men ett vårtecken här uppe i "norr"!
Jag jobbar som vanligt i dag och i kväll ska jag iväg och vara med på en trumresa. Ser verkligen fram mot det!
Ha en riktigt bra Onsdag!
God morgon alla. Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinnne.
Här sjunger koltratsen sin serenad morgon och kväll. Jag har skämt bort honom med ett äpple om dagen och vinsten blir ju förstårs en liten kviddelit.
Visst är det en underbar tid nu. Allting knoppas, fåglarna kvittrar och värmen kommer åter.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
GodMorgon på er Andina och Gunilla och alla ni andra som kommer in här eftersom
!
Det händer mycket trevligheter runtomkring dig där du bor Gunilla, ingen "obygd" de inte!!
Trumresa ikväll, seans häromkvällen
.
Jag var till Högen vid soluppgången och fångade upp morgonenergierna. Berätta gärna vad ni ser.
#2 Godmorgon till dig också Majlar, du kom in innan min bild blev klar
.
#4 God morgon tebaks. Till vänster i din bild ser jag en ljusvarelse.
Är det en Alv.
#3 Eller så är det för att det är "obygd" som vi fixar och ordnar 
God morgon allihopa! Vilka fina bilder.