God Morgon 25 april
Go'Morron alla go'a själar!
Hoppas ni landar mjukt från en härlig flygtur i Drömmarnas Land!
Här pågår en morgonkonsert från kl 4 varje morgon nu - småfåglar sjunger in soluppgången ända tills solen är uppe. Då tar de rast och vilar tills det är dags för lunchkonsert.
Dagen förväntas bli mulen och något svalare än igår. Men så länge vi har sol i sinne' så är det vår ändå!
En fin och glad vårdag önskar jag er allesammans! 
Tänk att ha en takvåning på en skyskrapa - med vidsträckt utsikt över nejden…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina, god morgon alla andra som kikar in idag!
Vilken härlig bild. Bra utsikt :-)
Härligt med fågelsång. Jag hörde gässen igårkväll. De sjunger väl inte så fint men ett vårtecken här uppe i "norr"!
Jag jobbar som vanligt i dag och i kväll ska jag iväg och vara med på en trumresa. Ser verkligen fram mot det!
Ha en riktigt bra Onsdag!
God morgon alla. Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinnne.
Här sjunger koltratsen sin serenad morgon och kväll. Jag har skämt bort honom med ett äpple om dagen och vinsten blir ju förstårs en liten kviddelit.
Visst är det en underbar tid nu. Allting knoppas, fåglarna kvittrar och värmen kommer åter.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
GodMorgon på er Andina och Gunilla och alla ni andra som kommer in här eftersom
!
Det händer mycket trevligheter runtomkring dig där du bor Gunilla, ingen "obygd" de inte!!
Trumresa ikväll, seans häromkvällen
.
Jag var till Högen vid soluppgången och fångade upp morgonenergierna. Berätta gärna vad ni ser.
#2 Godmorgon till dig också Majlar, du kom in innan min bild blev klar
.
#4 God morgon tebaks. Till vänster i din bild ser jag en ljusvarelse.
Är det en Alv.
#3 Eller så är det för att det är "obygd" som vi fixar och ordnar 
God morgon allihopa! Vilka fina bilder.
Här kommer ännu en ny dag med nya utmaningar och mirakel. Jag håller på att lära mig rita maskindelar i ett 3D program. Går det vägen så är det ett underverk av stora mått. 
#3 Jag tycker att det känns som en plats som använts längre tillbaka i tiden, för olika riter. En kraftplats.
Ha det så gott idag!
Godmorgon alla!
Fina bilder i tråden. Solen skiner ute redan, härligt!
#3 Vad är det lilla röda klotet till höger i bilden tro? Spännande bild du visar Frodig.
#1 Vad härligt mede trumresa Gunilla!
#6 Chakra fjärilarna var och hälsade på här också i går.
#8 Lycka till med din ritning Myy2000!
I dag på förmiddagen skall jag till ortopeden och få andra hålfotsinlägg utprovade.
Ha en trivsam dag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åh, vilka härliga bilder igen som hittat hit idag! 
Majlar - Det var en vacker vårknoppning du fångat!
Chakra - Vad somrigt! Jag kan riktigt höra hur vattnet kluckar mot stranden…
Frodig - härlig bild! Jag tänker på solguden med vättar och väsen i närheten, när jag ser bilden!
Jag tog en lite liknande bild imorse - men miljön kring solen var inte lika vacker som din kraftplats, och så som du fångade solen blev det inte. Din blev ju jättevacker!
Gunilla - Njut! Jag är allt lite avis… ;)
Myy2000 - Jag är säker på att du fixar underverket! ;)
Indiania - Hoppas du får hålfotsinlägg som passar dina fötter nu!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon!
Lite blåsigare idag men solen tittar fram iallafall.
Frodig, får en känsla av gammal tid, mycket gammal tid. Det kittlar till, lite spännande.
Ser att ni har spännande saker att se fram emot idag, själv ska jag zumba (som vanligt), få min cykel levererad och förhoppningsvis kunna ta en cykeltur med dottern ikväll om det inte börjat regna
.
En härlig dag önskar jag er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Mitt i lunchtid säger jag hej!
Funderar på om jag ska våga hänga ut tvätten, vi har nämligen haft några dagar med regn/sol/regn/sol. Nu har solen lyst flera timmar men säker kan jag inte känna mig…men det ÄR ju så mysigt att ha kläder på tork ute
Har inte ens funderat på vad vi ska äta för lunch idag…får gå ut i köket och rota
I em har jag lilla barndansgruppen, åldrar 5-7, vi gör en "fjärilsdans" med sjalar nu, ni kan tänka er vilka vackra fjärilar jag har som dansar omkring då
Är det uppehåll och torrt i gräset så har jag lektionen i trädgården.Ljuva tid.
Ha en fin dag!
#12 chansa med tvätten Szirius
, den är ju redan blöt
! 
Jag älskar också doften av tvätt som torkat ute.
Tänk så underbart med så många dansande barnfjärilar omkring dig, jag kan riktigt se dom där i din trädgård.
Vilka fina vibrationer ni fångar upp från min morgonbild. Allt ni säger känns helt rätt.
Det är en gammal kraftplats med lång historia. Från bronsåldern dokumenterad, förmodligen äldre än så. Så där känner ni bra båda två Myy2000 och Elpida.
Jag ser också väldigt många varelser, energier och tecken i bilden, och det var precis så det kändes i morse när jag gick där.
#5 jag tycker också det känns som en Alv där till vänster, kanske har det röda klotet du ser Indiania också med en Alv att göra, en variant.
Undrar vad tuppen vill säga till dig då Chakra, vet du Indiania?
Och Andina, Morgontrådsskapare idag. Kul att du också var ute och fångade solen
, det vimlar ju av fotografer här.
Idag råkade jag på en bild som liksom gjorde sig själv bara. Solguden rullade fram på himlen och väsen och vättar liksom kryllade överallt.

#13 tvätt ute
Och ja, jag glömde ju skriva att jag ser nåt grönt som sitter på stenen mitt i din bild.
Känns absolut som en magisk plats, man kan ana att det tisslar o tasslar inne i skogen i bakgrunden också
God eftermiddag i tråden.
Läxan igår visade sig vara en insikt och av godo.
Känner mig så lyckligt lottad som lever!
Idag har jag varit hemma och försöker få lite gjort men tror min ork dök ner i sängen brevid dotera som sover middag.
Hon är så duktig min lilla skrutta, knappt 2,5 år gammal men envisas med att kunna själv och nu senast är det trosor och slippa blöjor som gäller. Hoppas hoppas hon grejar det här så hennes känsla av hur älskad hon är och hur kompetent hon är inte får sig allt för många törnar.
Många varma kramar till er som vill ha!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#15 VILL HA!
och grattis till positiva läxan och livsbejakande dottern!
Så lyxigt härligt med tvätten Szirius
! Den gröna klingar i mitt hjärtchakra, kanske är det fler som kan känna det, med naturenergi i hjärtats frekvens kanske.
Go kvällning på er alla!!
Härliga bilder som ni bjuder på. Blir ju alldeles salig
#17 Salig och yr, skulle jag bli om jag satt i storkens bo
.
Hu så smalt och högt den har det Andina. Jag klarar inte höghus.
Jag måste ju ha kunnat flyga nån gång (om jag varit fågel alltså), undrar just hur det gick till
.