Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 2385 ggr
Tina S
2012-04-21 13:56
4

Drömde om...

Inatt så drömde jag,men det enda jag kommer ihåg tydligt var att jag stod ute på trappan och tittade på mina händer.Allt hud på händerna lossnade.Det var otäckt men det gjorde inte ont.Jag vaknade och första tanken var att vad får jag för sjukdom nu!Bör nämnas att jag varit sjukskriven nu i 4 månader p.g.a smärtor under fötterna och i nacken.Jag somnade om och drömde samma dröm på nytt.Då jag vaknade tänkte jag inte på att jag blir sjuk,utan nu fick jag känslan av att det är en ny bra period som väntar mig.Känslan var som då ormen byter skinn:)

[GunillaF]
2012-04-21 14:01
2

Vilken dröm Tina. Jag tror du gör rätt som går på din känsla. Det är ju det man ska göra säger de som vetGlad

Du ska se att du blir bättre i nacken och under fötterna nu!Kyss

Tina S
2012-04-21 17:10
1

Tack Gunilla!

Det känns bättre för varje dag som går, jag har vågat börja lita på min intiution och är uppmärksammare på det som sker i nuet.Det är egentligen lätt,men det tog ett tag innan man vågade låta saker ha sin gång,trots motgångarna,de hör ju också till planen.Glad

[C Stark]
2012-04-22 11:03
1

Det låter ju högst sannolikt! För att nytt och vackert skall kunna träda in så måste först det gamla bort…
Magkänslan är alltid rätt! Glad

Tina S
2012-04-22 14:44
1

GladIntressant att se vart det leder!

Andina
2012-04-24 07:02
1

Ja, jag är övertygad om att den bra känslan du fick med dig med drömmen är ett tecken på att du helas just nu. Din 'tolkning' av din dröm tycker jag verkar vara jättebra - ömsa skinn. Bli hel och ny. Den "gamla garvade huden" gör du dig av med nu.

Jag associerar också händerna till att hantera, handla och healing… Så du handlar nog rätt nu, hanterar och tar hand om dig själv på ett bra sätt så att du helas.

Lycka till på den resan! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Tina S
2012-04-25 18:57
0

Tack!AndinaGlad