Healing iFokus

Healing

Läst 1202 ggr
Andina
5

God Morgon 24 april

- Hmmm….

- Låt mig se nu, vilket ben ska jag stå på idag…? Höger? Eller vänster…?

- Det är nog bäst att välja båda… tills jag vet vad jag ska välja. Att inte välja nå't av dem blir nog inte så bra… eller…?

* * *

God Morgon allihop! Jag önskar er en fin aprildag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
2

God morgon Andina Vilken häftig bild och textKyss *Me love it*

God morgon också till er andra som kikar in.

Här förbereds det för tvättstugan och kaffet är insörplat.

Önskar er alla en riktigt härlig Tisdag

nicke56
1

God morgon Andina! Ja det är nog bäst att stå med båda benen så man inte trillar. I dag blir det ett gråmulet väder, usch o fy. Men ha en bra dag i alla fallGlad

nicke56
1

God morgon till dig också RoreGlad

[rore]
1

God morgon nicke56Glad

ludde1
1

Godmorgon allaGlad

Härlig bild Andina.

I dag är det en grå o dimmig morron, hoppas solen tittar

in under dagen.

Ha en bra dag alla som tittar in.Glad

[Heike]
1

Goder Morgon !

Hur skön bild som helst Andina,mig ler stort en bra start på dagen Skrattande

Jahapp Tisdag igen då och den hoppas jag ni alla får njuta av vad än ni hittar på under dagens lopp Glad

[GunillaF]
1

God morgon på er!

Jag ska som vanligt på jobbet och där sitter jag mest på rumpan hela dagen så jag slipper välja vilket ben jag ska stå påFlört Men häftig bild är det Andina!

Jag var på en så bra seans i gårkväll och ler fortfarande av glädje när jag tänker på ett besök med härliga hälsningar jag fick från en kär anhörig på andra sidan.

Ha en bra dag alla healers!Glad

frodig
1

SkrattandeSkrattande vilken härlig bild Andina Kyss! och fint uttolkad av dig.

Godmorgon på er allesammans!

Så fint att du fick ditt möte och hälsningar från din kära anhörig Gunilla, jag förstår att du har med dig den med glädje nu när du tar dig an den här dan Kyss.

Skogshumblan
2

God morgon alla. Härlig bild & text Andina, tack för den. Ska man tro orakelkorten för idag så lär jag få en läxa av livet idag. Kanske inte så kul men kanske nödvändigt. Hoppas ni andra får en skön & fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
1

Godmorgon!

Ja, vilket ben ska man stå påGladKänns säkrast att stå på båda.

Önskar er en fin dag!

majlar
1

God morgon  alla. Vilken härlig känsla, och vilken tur vi har som kan välja vilket ben vi ska stå på idag. Tack för den Andina. Väcker på tankar och känslor.

Härligt Gunilla, man blir så glad när man får kontakt på seans. Bevis för att dom finns med oss från andra sidan, det känns skönt att få det bekräftat ibland när saknaden är stor.

Här skiner solen men väldigt svagt, kanske hon leker kurragömma.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Elpida
1

God morgon!

Soligt och vacker än så länge så man får passa på att njuta!

Härligt med lyckad seans Gunilla!

Jag väljer nog båda benen så jag kan dansa zumba ikvällGlad.

Fin dag till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
1

Godmorgon på er alla!

Jag har nyss kommit upp och använder båda benen, vilken härlig bild och text Andina! Kyss

#7 Det är så underbart att få kontakt från andra sidan Gunilla och du ler fortfarande! Kyss

#9 Skogshumlan tror du inte att vi lär oss en läxa rätt vad det är, det behöver ju inte vara negativt. Hoppas dottern mår bättre i dag.Kyss

Ha en härlig tisdag på er! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
1

En fundering kring "benen" kommer för mig bara.

Om vi känner att vi kan stå på båda benen så är det ju inte så farligt att prova att stå på ett en stund och se vad som händer Tungan ute. Vi skulle ju kunna upptäcka en ny förmåga hos oss själv till exempel Skrattande

Indiania
1

#14 Du är för go Frodig, visst är det så! Skrattande

frodig
1

Tack Indiania Kyss!

Andina
1

#7 - Ja, det är säkrast att sitta på rumpan ibland. Fortsätt med det och gotta dig i den lyckade seansen igår! Härligt att du fick en kontakt förmedlad!

#9 - Förhoppningsvis är det en läxa som är kul att lära, ibland kan det ju vara så! :)

#14 - Du är klok du, Frodig! Skrattande Och bra är det om man står stadigt innan man testar sina eventuella förmågor…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Skogshumblan
1

Andina. Ja den som lever får se;)

/ Skogshumblan

frodig
1

Vill bara avrunda min kvällstitt här med att tacka dig Andina för att du kallar mig för klok Tungan ute.

Håller med dig om att det nog är bäst att försöka stå stadigt innan man testar akrobatiken Foten i munnen

Hoppas det blev bra för dig Skogshumbla, om det nu blev en "livsläxa" idag!

Skogshumblan
1

Frodig, visste du inte att du är klok? Glad

Jomen serrö, det var nog en positiv läxa för det var en kalasdag!

/ Skogshumblan

Andina
1

Frodig - Jag säger som Skogshumblan;
Visste du inte att du är klok?? Förvånad

Skogshumblan - Ja, det var det jag kände på mig! Härligt att du haft en Kalasdag!  Glad

Indiania
1

#20 Skrattande

Det var gott att höra att du haft en kalasdag! Kyss

Skogshumblan
1

Tack alla, jag har haft en så rolig dag med mina barn fast dotera var så krasslig stackarn. Känner igen mig själv nu och är så tacksam för att jag kommit tillbaka så fort även om det säkert är en del bakslag och saker kvar att gå igenom.

Fick ork från ovan och såg till att få tid hos vårdcentralen idag, fick äntligen lite hjälp där som faktiskt var något vettigt. Dotera fick tavergyl utskrivet och det verkar funka. Fick rådet att låta det här läka ut och sen börja föra dagbok över allt hon får i sig eller hon kommer i kontakt med och se om vi ser några saker där direkt. Tanken är ju såklart att kunna hålla henne borta från det men även att kunna underlätta för de som ska allergitesta henne, vet man ex att hon reagerar på äpplen kan man korstesta direkt mot pollen etc. Känns som universum hört min bön verkligen idag!

Är så tacksam att jag lever och fått lära känna alla er underbara här inne!Kyss

/ Skogshumblan

Indiania
1

Du är en underbar människa själv Skogshumlan och det är ni andra goa medlemmar också!Kyss Kram till er alla!

frodig
3

Jag vill bara avrunda den här tråden med att säga att ni glädjer mig ni som tycker att jag känns klok Skrattande. Det känns som en bra bekräftelse på att mitt idoga arbete har gjort nytta.

Ni ska veta att jag som ung var snäll och glad men hetlevrad, och såg många saker i svart och vitt, hade en svag självkänsla och mera sånt "skräp" att bära omkring på.

Nu har jag levt två tredjedelar av mitt liv och gläds åt att jag är mera avslappnad och accepterande nu, vet att somligt fungerar bättre än annat, och njuter mera av livet i både stort och smått.

Kyss

Andina
1

Men tänk vilken fin själ och människa ditt "skräp" har polerat fram!!! Kyss

Du känns inte bara klok, du är klok! Flört

frodig
0

#26 Tack rara Kyss!