God morgon 21:a April
Godmorgon Gunilla och ni andra när ni vaknar till!
Det har både snöat och regnat här i natt. Nu är snön borta i alla fall.
I dag blir det eventuellt en tur till Ikea.
Ha en härlig lördag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Det har snöat här också hela natten, men det är plussgrader och snön bara rasar av träden, det är mycket syre i luften och riktigt skönt ute.
Idag ska jag gå på vernissage. Vårt museum har utställning med unga konstnärer som kommer härifrån stan, det ska bli kul. Fast ännu roligare om Christian hade varit med. Han är i NY och ska ha två utställningar fram till maj.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God förmiddag
Snö här också,tycks vara över hela landet nästan.En sån där dag man vill hitta på något med fart och fläkt i men fantasin är på noll och jag vet inte vad hitta på,retfullt när man vill något men inte vet vad .Nåja kommer väl på något 
Ha en go och gl'a Lördag på er !

En god morgon till er alla.
Vackra blommor Gunilla och majlar.
Ingen snö här, den som föll igår är borta, enligt SMHI är värmen på väg så att vi kan få upp emot 20 grader nästa helg, hoppas dom spått rätt nu då
Inte så mycket fart och fläkt här, ska dra runt snabeldraken och laga mat, får se vad dagen för övrigt bjuder på.
Ha det gott alla healers
Go'Eftermiddag allihop!
Tittar in som allra hastigast.
Tack och lov smälte snön som föll igår bort - och idag har vi sluppit snö och rusk. Riktigt mysigt väder med lite blandat sol och mul har vi haft, inte så särskilt varmt men med vårkänsla ändå.
Tänk om vi går från vår direkt till vinter…? 
Mysigt det låter med vernissage, Majlar! Det var ca 100 år sedan jag var på nå't så'nt…
Här har det varit en röjardag - får hjälp med röjandet av en god vän som njuter av att komma ut i skogen och få "röja runt" lite i friska luften. Så då får jag väl passa på och 'haka på' i röjandet också. :)
Ha en god fortsättning på lörda'n allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing