Gomorrn Fredag 20/4
God Morgon Healers !
Kaffekoppen i högsta hugg som vanligt inget nytt på den fronten.Lite kallt men tänker montera upp studsmattan idag.Köpte den för några år sedan,blev frestad av grannbarnen som då inte var så stora och det såg ju förbaskat kul ut.
Bra motion till tusen är det och när man inte hoppar är dom underbara att bara ligga och sola på.Behöver jag säga att grannens barn skrattade gott när granntanten kom hemdragandes med en studsmatta 

Det trista är uppmonteringen men med lite svordom och envishet går det.Hur man än gör tycks inte hoppmattan passa och fjädrarna svåra att få dit
.Men till slut står den där och jag försöker studsa ett par timmar om dagen,det stärker verkligen muskler med en studsmatta.Rekomenderas varmt om ni vill ha lättillgänglig motion i trädgården.
Ha en underbar Fredag och helg på er 
God morgon Heike och alla andra som kikar in.
Jag har aldrig testat en studsmatta. Vet inte om jag vågar heller. Skulle tro att jag studsar av och hamnar på marken. Hahahaha.
Solen skiner i Västernorrland. Hoppas det håller i sig i helgen så man får njuta av den på annat sätt än genom fönstret på jobbet.
Ha en fin Fredag!

God morgon alla. Här är det mulet och grått. Så din sol värmer gott Gunilla.
Ja, nog har jag suttit och tittat lite snett på barnbarnens studsmatta och tänkt , tänk om man hade haft en sån när man var liten, tanken har även slagit mig att försöka mig på ett hopp. Hittills har jag inte vågat, men efter Heikes beskrivande självklara förkärlek till hoppmattan så kommer jag nog att prova. Dessutom är den utrustad med ett stort nät runt om, har jag tur fastnar jag där om det skulle bära iväg utanför kanten.
Så här snygg blir man ju i håret okså.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla denna gråmulna men underbara dagen. Det är äntligen fredag!
En sån underbar bild majlar! Verkligen helt underbar. Sånt kort man vill förstora upp och ha på väggen 
Åååh, denna helgen går i vilans tecken och jag har längtat! Gubben har bjudit in en vän samt min lillebror att titta på film ikväll och imorgon, något slags maraton inför en kommande film på bio som inte alls tilltalar mig men i vilket fall har han ordnat barnvakt så jag ska bara sitta rakt upp och ner hela helgen och titta på kassa filmer vilket jag faktiskt ser fram emot! Tänk att bara få sitta där! 
Sonen är ett år så han kommer hem sen runt sju ikväll och sover hemma sen åker han iväg vid tolv imorgon igen. Men kommer nog sakna honom riktigt mycket!
Hoppas alla får en bra dag!
Godmorgon på er!
#0 Kul med studsmatta Heike, jag hade för många år sedan en så`n där mindre modell som jag hade inomhus och studsade, smådansade till musik, det var jättehärligt! 
#1 Du får dela med dig av din sol Gunilla här är det mulet i dag.
#2 Underbar bild Majlar, vilken livsglädje!
Antar att det är ett av dina barnbarn.
#3 Ha en jättemysig helg Plutopellis!
Vila och njut!
#4 Chakra du buder på härligt foto i dag också. Jag gillar sådana där gammaldags stenmurar och vitsippor också så klart!
Ha en bra fredag det skall jag också ha! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon från mig också!
Grått och blött här, och trött likaså, vilken kombi så här på fredan 
Jag säger bara
Heike, vilken företagsamhet, jag blir imponerad, och inspirerad
, nu ska jag också prova när jag får tillfälle, och be om en lektion av dom som kan…

God morgon.
#4 Ruskväder har vi här också, kommer massor av blötsnö.
Ledig dag där tvätt och inköp av mat står först på schemat, hoppas på bättre väder innan jag ger mig ut.
#2 Vilken härlig bild majlar.
#3 Njut av vilan Plutopellis.
#4 En riktig vårbild Chakra
Ha en bra dag och mysig kväll allihopa
Go'Morron på förmidda'n allihop!
Hoppa på studsmatta är kul - undrar om jag ska ta hem min mammas matta som hon inte använder… blir lite inspirerad…. ;)
Här har det blötsnöat se'n i morse - men denna gång verkar snön smälta undan lika snabbt som det faller, till skillnad mot för nå'n vecka se'n då vi fick 20 cm blytung snö. Fast kallt och ruggigt är det allt.
Vilka underbara bilder, tack för dem! Majlar - din bild är ju helskön!
Ha en go' dag allihop - vila eller jobba, gör den go' i vilket fall som! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hoppet lever!
Det är kul med studsmatta när man lärt sig lite trix som rumpstuds.
Efter många om och men så står den där,men lite grova ord bjöd jag på.96 fjärdrar som ska på rätt plats så några blommiga fagra ord hinner det bli.Att det ska va så svårt och få upp en sån där,samma visa och samma fel varje år,otroligt man inte lär sig
Nu är den ren och fin men snart har fåglarna skitit ner den igen 
Lite snöväder här också vädret skämtar Aprillo med oss.Ha en fortsatt fin Fredag allihop och vi hoppas på vårens glada miner snart igen
Fast det hade nog varit roligt att se när du står där Heike med fjädrarna! Haha