Healing iFokus

Healing

Läst 717 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 18:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny dag, nya tag.

Solen skiner, en aning nysnö på backen men den smälter nog undan snabbt.

Ha en bra Onsdag!

[rore]
0

morgon på er!

Här skiner solen och någon liten minusgrad är det nog. För på gräset vilar frosten.

Kaffet är ur druckit och jag har piggnat till.

En fin och härlig dag hoppas jag att vi alla får.

[Heike]
0

God morgon !

Vackra bilder som alltid Cool

Solen skiner och med den syns allt damm så nu städar jag igen,ni tror väl jag inte gör annat  men född pedant då är det svårt att låta bli Skäms

Ha en härlig dag Glad

ludde1
0

Godmorgon!

Fina bilder ni visar.

Ha en bra dag alla som tittar in idagGlad

Andina
0

Go'Morron i tråden!

Men vilka härliga bilder, båda två! Och "klockstapeln" är ju hur charmig och vacker som helst! Jag tror jag ska bygga en så'n på taket! Då kan jag ringa i den när jag går ut med mat till vilddjuren. Grannarna skulle må då… ;)

Här är det 'vinterkyligt' fortfarande, 0 grader, men temperaturen ska 'pika upp' till 9 grader en stund mitt på dagen sägs det. Hoppas den sista snön smälter bort helt idag då. Nog har vädret varit ett riktigt aprilväder denna månad… Ena stunden vinter andra stunden vår…

Jag skulle behöva lite av dina pedantiska gener, Heike… Jag har en benägenhet att hellre blunda än att se änglatofflorna… Men det får bli en pappersdag kombinerat med städ- och röjardag idag.

Ha en fin midveckodag allihop! Massor med vååår önskar jag er! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla. Här smyger solen in och ut i molnen. En riktigt liten velpötta. Igår hade vi ett förskräckligt väder här, fast jag måste erkänna att jag gillar när det är extremt fram och tillbaka. Ena stunden sken solen och andra haglade det golfbollar. Verkligen aprilväder.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God morgon

Dagen börjar iaf med sol, vi får se vad det blir. Efter gårdagens väder vet man ju aldrig, det är en lurig månad.. april.

#1 Jag blir alldeles kär i bilden. Jag älskar städer med den gamla arkitekturen.

Har ni aldrig varit i Rom så rekommenderar jag starkt ett besök!!!! Splits gamla stadsdel i Kroatien går inte av för hackor den heller.

Önskar er en fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lite drama så här på morgonkröken?!

[Chakra]
0

Godmorgon!

Fina bilder!
Igår var det både regn,sol, snö, hagel och åskaGlad

[rore]
0

Chakra!! Har du alla årstider samtidigtFörvånad,,,,,,,,Flört

Elpida
0

Vi hade allt utom åska igår. Däremot åskade och snöade det för ett par veckor sedan. Min man säger att när det sker brukar det bryta ut ett nytt krig i världen. Vi får hoppas att Turkiet håller sig i skinnet…Tyst

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Chakra]
0

#9 Ja, igår kom alla på en gångSkrattande

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vilka fina bilder ni visarGlad

Titar in som hastigast, blev väckt av telefonen i morse, de ringde från ögon och undrade om jag ville ta ett återbud, jag stod på väntelistan. Jag kollar regelbundet trycket på ögonen för min grönstarr.

Så nu är det brådis.

Ha en härlig onsdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

#7SkrattandeSkrattandeDet var en dramatisk dag, Gunilla! Ja, hade man inte vaknat då, så vaknade man garanterat då!

Men fy sjutton - jag undrar hur man själv hade reagerat av att hamna mitt i det dramat…??? Förvånad

*

Lite hagel föll här igår också, men den va' så blöt så den smälte på en gång. Golfbollarna låg inte kvar som hos er Majlar.

Lustigt väder vi har i landet - åska, sol, snö, regn o hagel… Undrar hur sommaren kommer att bli…?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

God eftermiddag alla. Tittar in som hastigast och önskar er en fortsatt fin Onsdag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
0

God kväll.

Visst har vi aprilväder, frost och dis i morse, sol senare och nu är dom mörka molnen på gång igen.

#7 Oj ..vilken dramatisk morgon, säger som Andina, undrar hur man reagerat?

Ha en bra kväll allihopa.