Nattliga besök...
Tänkte bara berätta om en grej som hände häromnatten. Vet inte om det bara är som jag drömmer mycket nu med tanke på allt vi pratar om här på forumet eller om det verkligen är något.
Jag provade att be om lugn i Davids rum om nätterna och det har funkat bra. Nu har Filippa börjat vakna skrikandes om nätterna, har säkert hänt 4 nätter i rad. Sen var det ju det senaste……Filippa låg inne hos mig och sov och jag hade somnat till med boken på näsan och när jag vaknar till ser jag en orb-liknande cirkel vid dörren i sovrummet. Jag fortsätter att titta och den ändrar form till en kvinnoliknande varelse, inga ansiktsdrag bara en vit form. Jag blev varken rädd eller arg, bara tittade en stund tills den försvann och satt där med tårarna rinnande. Vet inte varför jag grät, det bara kom. Sen la jag mig ner igen och somnade. 
Vad tror ni om det?? Har jag blivit koko än? 

Va härlig berättelse kanske var det någon guide som ville visa sig att allt blir bra :)

Vilken härlig upplevelse du fått vara med om. Jag rös i hela kroppen när jag läste din berättelse. Ni fick säkert besök från andevärlden. Det var någon som ville titta till er.
En underbar upplevelse för dig. Det var förmodligen så känslomässigt för dig, så alla spänningar släppte. Gråten betyder ju säkert att din kropp renades från någon blockering. Nu behöver du inte tvivla på att du och din familj har beskydd. Härligt !
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Det låter ju jätte spännande. Skulle också vilja uppleva något som man kan se. Det hade varit kul.Det var nog någon som ville kolla så allt var bra med er
allt gott till dig karini

Tack för alla fina ord, det känns tryggt att veta att det inte bara är "inbillning".
I natt vaknade Filippa igen och grät och var rädd, upprepade nej nej hela tiden. När jag hade lugnat henne så somnade hon om i sin säng igen. Då bad jag dem att låta henne vara ifred och bara kontakta mig om de ville något. Vi får väl se om det hjälper… 
Jag är oxå jätteglad för din skull Katta, måste vara en trygghet att veta att dom är där och vakar. Hoppas bara barnen får sova gott, och det tror jag nu när du bett dom att lugna sig. Berätta gärna mer om dina upplevelser. Kram på dig

Nu har det varit lugnt ett tag i barnens rum, så jag tror det hjälpte att be dem lugna sig.
Härom natten fick jag besök igen, denna gången i fönstret. Huvudet var en ljuslykta jag har hängande där och sedan en kvinnokropp i vitt under. Samma ljuslykta som väkte mig i vintras när det blåste in genom fönstret och fick mig att hänga för så att vi inte skulle bli sjuka. Fast denna gången såg jag hela kroppen. Kände inte av något budskap, bara att hon fanns där, sen kom en liten tår som vanligt…. ingen gråt, den bara rann ner för kinden. Somnade gott sen igen.
Hoppas hon vill besöka mig igen.
Hon kommer säkert och besöker dig igen Katta, det måste kännas bra nu när du mer än en gång har sett henna, och då förstår du säkert att det inte är inbillning. Bara roligt för dig. Kram Fia