God morgon 16 april.
God morgon och välkomna till denna nya vecka. Här skiner solen redan och jag ser fram mot en fin dag med mina kottar. Hoppas ni alla får en skön dag & vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon här inne också.
Snö på marken och gråväder tycks våra vädergudar bjuda på i dag.
Härlig text Gunilla.
Ha en skön dag 
Godmorgon här också
,,
såg inte denna morgon tråd när jag gjorde dagens
#3 Det blir dubbel glädje så här rore!
Godmorgon alla!
Ingen sol i sikte än .
Jag håller på att flytta mina krukor med pensèer ut och in, det är kyligti luften i går satte jag upp en hängpensè på väggen också.
Väntar på värmen!
Ha en härlig start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla. Här skiner solen och det är lite kyligt. När jag slog upp mina gröna i morse kom jag ihåg att jag inte hade satt över papperspåsen över mina röda solhattar, så jag hoppade ur sängen och skyndade mig ut på altan och tittade om dom hade frusit ihjäl. Jag tror att dom klarat sig .Hur kan man vara så slarvig. Åldern börjar väl ta ut sin rätt….
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron allihop!
Här har dagen börjat med solsken men ska övergå till mul resten av dagen. Temperaturen har stigit ända till 1 plusgrad… burr…
Sanna ord du bju'r på Gunilla. De två första meningarna tror jag att de flesta av oss är bra på - frågan är hur bra vi är på den sista meningen… ;)
Vilken härlig blombild, tack Majlar! Jag tror de överlever gott, solen värmer ju på snabbt också.
Här har inte satts plantor eller såtts några frön än. Det får bli när våren kommit för att stanna. Och då blir det bara grönt - örter, sallad o d. Eventuellt förgyllt med lite färggranna penséer e d. Jag har inte de gröna fingrarna jag en gång haft - jag undrar vart jag tappat dem..
Ha en fin och go' start på nya veckan! 
Fördelen med vintern som slog till här i förrgår igen är att jag får uppleva snösmältning och vår en gång till… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
GodMorgon
!
Jag har formulerat denna vecka i min kalender, så nu är det bara till att hålla dom fyra hörnstenarna jag skrivit in…
Blev stressad förut i helgen för att jag tyckte jag hade för många viktiga saker på gång
Men nu känns det bra. Allt ser ut att få plats
!
Efter lunch ska jag rensa upp och göra iordning gårdsuteplatsen och plantera nio fina penséer som jag köpte igår (en skyddad plats så jag tror dom kommer klara sig bra där). De blir mitt första utearbete för i år, och det känns så roligt.
Jag önskar er alla en fin måndag
!