Healing iFokus

Healing

Läst 2640 ggr
Indiania
1

Godmorgon 15 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur har ni det så här på söndagsmorgonen? Här regnar det.

Vill visa bild på dotterns amaryllis som hon fick av mig julen 2010, nu blommar den för tredje gången.

Ha en härlig söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
1

God morgon Indiania och alla andra som kikar in.

Vad fin blomma. Härlig färg.

Här har varit full fart sedan halv åtta. Dottern och hennes familj har packat och är på väg hem till sig. De har bilåkning framför sig hela dagen. Med två små barn får de göra många stopp för amning, blöjbytning och bensträckare.

Här skiner solen så jag ska stöka undan lite här inne och sedan gå ut med kaffekoppen och sätta mig mot en södervägg.

Bra dag på er!

[Heike]
0

Gomorrn på er Glad

Oj vilken härlig bild på blomma och katten Cool

En lugn morgon,sitter med några distankurser bla andlig kirurgi och en kurs med Ylva Trollstierna.Mycket läsa men roligt Glad

Piper in här lite nu och då mellan studier och kaffekoppar i mängder för att orka igenom all text.

Kan tro det känns tomt nu Gunilla när dom åkt,det blir altid så tyst när främmande åker speciellt om dom stannat några dagar.

Nä nu ska sluta svammla läsa läxorna och önska er en skön Söndag Glad

majlar
1

God morgona alla. Härlig bild på blomman och lilla katten som säger -Jag vill också va med på bild.

Här vandrar solen ut och in i molnen, får se om hon bestämmer sig för vart hon ska vara.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Titta vilka söta jag träffade på igår. Endast några dagar gamla.

Toyan
0

God morgon på er allihopa.

Solen tittar fram och det är vindstilla.

Vilken vacker blomma Indiania, och så söta kissenGlad

#1 Härligt att du fått rå om de dina Gunilla.

#2 Lycka till med studierna Heike.

#3 Vilka sötnosar majlarGlad

Ha en skön söndag allesammans.

Andina
1

Go'Morron i tråden allihop!

Vilka härliga bilder! Vacker blomma, Indiania, jag har nog aldrig sett en amaryllis i den färgen. Och go' katt och gosekillingar! Mysigt!

Idag tittar solen fram en liten stund nu på morgonen - men vädergudarna har lovat ett tjockare gråtäcke under dagen. Jag hoppas att det inte blir samma vinterväder som igår bara. Då fick vi 15-20 cm - blytung!!! - snö och elavbrott från tidig morgon till halvåtta på kvällen. Tack och lov lyckades jag krama ur några droppar ur kranen ändå, så att jag fick mig ett par koppar kaffe och kunde borsta tänderna. Men dusch och annat fick vänta tills på sena aftonen…
Vart tog våren vägen Förvånad ???

Ha kul med dina läxor och studier, Heike. Det är ju ett ämne som är inspirerande i alla fall! :)

Ha en go'er söndag allihop! Glad

Igår vid 6-tiden på morgonen, senare föll ca 5-10 cm snö till…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#3 Viljka små sötingar Majlar!

#5 Men jösses Andina vad snö du har fått, hoppas det smälter undan snabbt!

Kyss

[Heike]
0

Vilka gulleungar Majlar dom är ju för go.Man vill bara krama och pussa på dom Kyss

Men kära min värld vilken vinter du fått Andina Förvånad vackert men våren kommer dit också det vet vi ju Glad

Skogshumblan
1

Go middag! Åh vilken härlig bild på småttingarna i hagen! Verkligen ett vårtecken. Andina din vinterbild var fin också men inte mer vinter nu Tack!:D Här är lite lojt mellan varven. Har försökt byta däck idag, har aldrig försökt innan så nu vet jag hur man gör iaf. Sonen är och leker hos kompisar och dotten sover lite middag så jag tar en stund på soffan. Ha en skön söndag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
1

God Middag!

Har varit ute och spårat med dotterns hund. Och däcken är bytta.

Ska strax fortsätta med trädgårdsarbete hos mig.

Vad olika väderlek vi har här i landetFörvånad

#0 Vilken underbar amaryllis, Indiania!Glad

frodig
1

Hej på er allesammans! Jag har just kommit från en heldag med reikifolk, men ville iallafall titta in och säga hej till er Glad!

Tänk att din dotter lyckats få amaryllisen att blomma om tre gånger, Indiania, fantastiskt, och jättefin är den. Jag har aldrig lyckats få en amaryllis att blomma om…

Nu önskar jag er en fin och behaglig söndagkväll!

SannaHolmgren
2

Godkväll

Vilken variation på alla bilder. Så roligt. Amaryllisen var jättefin, och jag antar att om barnen såg bilden med snö så skulle de bli avundsjuka som bara den för de tycker så mycket om att åka i pulkabacken.

Min och Den Största dotterns morgon var att gå upp mycket tidigt och - se, vem vi besökte. Kan ju säga att vi inte klev ur bilen, hade bildörren tryggt framför mig och höll ut kameran en bit.  Vi såg fler fåglar också, men det beskriver jag inte nu och här.

Tjädern är ett av de djur som ger mig mycket inspiration. Han är också just nu behjälplig i en väns tillfrisknande efter mycket svår sjukdom genom att  tillföra glädje och motivation.

Sov mycket gott ni andra. Ha en bra nästa vecka.

[GunillaF]
1

#11 Vilken stilig tjädertupp!

I min ungdom var jag på några tjäderspel. Mycket spännande. På kvällen gick vi ut till den plats vi visste att tjädrarna brukade hålla till, gjorde upp eld för att inte frysa ihjäl och för att ha nått att koka kaffe på. Sedan började många timmars väntan. Men i gryningen brukade vi få lön för mödan när spelet började.

Tack för at du visar din fina bild!Glad

Sov gott du med och bra vecka på dig!Skrattande

Andina
1

Vad duktig du är, Skogshumblan, som bytt däck! Jag har inte lyckats göra det på min bil än… Skäms Men får ta mig i kragen och kirra det också snart..

Härlig mossig sten, Chakra! Som en stor naturmuffins! Flört

Kul med så'na träffar - med "Healingfolk", Frodig. Jag har inte gått på cirkelträffar på länge, som jag alltid gjorde förr, och längtar tills jag kommer igång igen. Det är alltid så inspirerande - dels för att vi tränar men också för att träffa andra "på samma bana".

Åååh, vilken vacker Tjädertupp, Sanna!!! Helt underbar! Vilka vackra fjädrar… Kyss

Härligt att Tjädern har ett healingfinger/-fjäder med i spelet för din vän också! Håller alla tummar för att tillfrisknandet går snabbt, lätt och bra nu!

En god avslutning på Söndagen till er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
1

#10 Vad inspirerande att träffa Reikifolk! Glad

#11 Vilken fantastisk tjädertupp Sanna! vad fin den är! Kyss

Sov gott alla när det är dags! Kram

Skogshumblan
1

Andina. Ja *asg* käre tid… Maken fick sig nog ett par goda skratt. Men nu kan jag iaf byta om det behövs. :) Sanna, jättefin bild och vad modig du är som vågade dig så nära ändå. Jag är nog lite för rädd av mig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.