Healing iFokus

Healing

Läst 2096 ggr
[Heike]
2

God Morgon Lördag 14 / 4

God Morgon på er !

Hoppas ni sovit gott och att kaffet smakar så där morgongott.Känner hur magin pyser genom hela kroppen och så mycket har hänt både sorg och glädje.

Gjorde en trumresa igår och går och svävar idag på magins moln.Nåt nytt är på gång och jag spricker för jag inte vet riktigt vad.Otålig som man är vill jag veta nu nu nu och helst igår Skrattande det ligger så mycket magi i luften och jag blir bara mer kunskapstörstig.

Ha en härlig Lördag där ute Glad

Toyan
0

God morgon Heike och alla healers som kommer senare.

Den bilden får vi var och en tolka på sitt sätt, intressant.

Det låter verkligen spännande Heike, hoppas magikänslan håller i sig hela dagen, härligtGlad

Här har kommit lite blötsnö i natt, igår utlovade väderguruna sol här, hoppas dom har rätt.

Önskar er alla en härlig lördag.

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

Strålande väder - INTE! :-/

Tänkte åka å hälsa på katthemmet idag…men…

Vinterdäcken sitter ju hur som helst fortfarande på. Annars hade man fått ta skidorna. Fast…de kan ju vara farligt - om man skulle råka somnaFörvånad

/L

[GunillaF]
1

God morgon, god morgon!

Solen skiner från en molnfri himmel. Underbart!

I dag är sista dagen dottern med familj är hemma så jag ska umgås med dem hela dagen.

Ha det bra alla healers!Glad

signemo
1

Go förmiddag på Er.

Här vill vi trolla fram solen. Får se om vi lyckas.

Annars blir det lite inomhus mys eller jobb. Får se hur det blir med det.

Ha en fin dag allesamman

Var rädda om varandra

majlar
0

God morgon alla. Här skiner solen också så fint. Rund och gul.

Idag ska det bli en loppisrunda, fast jag har tappat sugen lite, dom varnar för vägglöss och gud vet allt. Jag är livrädd för sån ohyra. Det vore stor katasrtof om det kom hem sånt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

En loppisälskare till. Har inte hört varningen om vägglöss.

Här blir det trädgårdsarbete blandat med kaffe i solen. Regnet kom i natt så nu är det riktigt vackert ute.

frodig
0

Godmorgon på er Glad!

Fint läge du har i vårt avlånga land Chakra. Jag längtar efter just dom där stunderna i trädgårn med kaffe och pyssel…

Apropå vägglöss så är det en helt berättigad varning. Så här kan ni göra; alla saker som går att lägga i en plastpåse och stoppa i frysen ska dit. Dom ska ligga i 20 graders kyla i en vecka. Ett annat alternativ är att tvätta det som går i 60 grader.

Jag lärde mig det här av Anticimex när min son kommit hem med vägglöss från utlandsresan. Det gick bra, och inga vägglöss finns kvar.

#0 de känns morsomt med din otålighet Heike, kul när energin liksom bubblar i kroppen, bara vi kan kanalisera den till de som känns bra för oss så… och så spännande det är med alla som pratar om att de är nått på gång, fast man inte riktigt kan se det ännu…

Finfin lördag alla Skrattande, även för oss som inte ser nån sol!

Indiania
1

Godförmiddag på er!

Här är soligt och fint väder och i dag känner jag för att förnya vårt hem, tapetrullarna ligger och väntar.

Ha en härlig lördag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Heike]
1

# 7 Frodig,visst är det spännande alla tycks känna av den utveckling som är i görningen andligt på något vis.Inte konstigt med 2012 och alla frekvenshöjningar,ibland tufft ibland lättsamt men oj så givande det vi får vara med om Cool

frodig
0

#9 … Tungan ute vi får försöka "hålla i hatten" så ska de nog gå vägen, tror du inte… och stötta varandra när vi "dalar och toppar" . Fint att du är på banan Heike, trots finkattens långresa Kyss.

Goförmiddag på dig Indiania. Kul att du har sol Kyss, och energi, men oj de känns stort med tapetseringsprojekt!!

korseett
0

God middag!

Ligger i sängen och har tråkigt och är magsjuk- troligen matförgiftad men vet inte om det är av köpt mat eller egen mat. Solen skiner iaf.

ha en bra dag alla!

Indiania
1

#10 Frodig, jag har plockat bort massor ur köket ( att man har så mycket i ett kök? Så har jag rivit bort tapeter och nu får sambon sköta resten, själva tapetseringen.

Sen skall jag ut i solen! Ha en skön dag! Kyss

[Heike]
1

Krya på dig korseett Kyss inget roligt att få men det brukar ändå vara snabbt över.

Tapetsera som är så kul men håller med dig jisses vad man samlar på sig överallt det syns vid renoveringar och flytt.Men fint efteråt blir det Cool

Ett bekymmer jag har vid tapetserning kan inte låta bli tapetklisterhinken,måste vara där i med hela händer/armar och gegga Skäms gillar konsistensen Skäms att jag är knäpp javisst men det är ju ingen nyhet precis SkrattandeGuld i mun

Indiania
1

#11 Krya på dig korseett! Hoppas du snart är på benen igen! Kram

#13 Det är gubben som får sköta om geggan Glad Du är i så fall härligt knäpp! Kyss

[Chakra]
0

#7 Tack, visst har jag fint läge i landet. Men det är inte så grönt än som på bildenGladDet har blivit mycket gjort i trädgården idag, och till min lycka hittade jag en gammal kaprifol på naturtomten som jag lät slingra i ett träd.
Det har gått att sola här idag, men det är säkert fler som haft vackert väder.
Är så skönt att ha sommaren framför sig.

#8 Vad roligt med nya tapeter! Du lät lite frustrerad ifall det inte hade blivit avGladFlört

#11 Krya på dig! Inte alls kul att vara magsjuk, men som väl är går det över.

Indiania
1

#15 Jaaa, jag har väntat länge på det! FlörtMen nu är jag vid gott mod!Glad

frodig
0

Fin arbetsfördelning ni har Indiania, jag skulle också välja att rensa och riva tapet, istället för att vara den somsätter upp den nya… Glad Hoppas det artar sig bra nu så här på söndagskvällen.