God morgon 12:e April
Hoppas ni sovit gott i att och vaknar utvilade och med förväntan på vad dagen har att erbjuda!
Ha en bra Torsdag!

God morgon Gunilla och ni andra som kikar in.
Tänk att det redan är torsdag
Låg en dag back i i tanken,, nå ja. bara
* lite * dagvill
.
Ha det så bra där ute
God morgon alla.
Här har pennor och papper och pussel åkt fram i en farlig fart. Vi har barnbarnen här och det kommer säkert bli en rolig dag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God Morgon !
Men dra mig baklänges Torsdag och jag har bara vart inställd på Onsdag,hmm dax att komma i kapp då.Är väl lite borta efter allt och sen var ju annandagen på Måndag så man blir lite dagvill 
Nåja även fast det är Torsdag ska ni ha en skön dag alla !

God morgon på er alla healers.
Ser några flikar blå himmel, kanske tittar solen fram idag
Visst blir man lite vilsen när det varit flera helgdagar men i morgon är det fredag och jag är ledig
Jobbar lördag i stället.
Ha det gott alihopa.
Godmorgon i den mysiga tråden!
Hit har inte solen kommit än men vem vet den kanske kommer?
DEnna veckan har gått fort tack vare Annandagen.
Jag har lite otur, prövar efter medicin mot magkatarr än en gång med inflammationhämmande värktabletter för min hälsporre men magen blåser upp och blir jättestor så jag får nog avbryta kuren igen.
Är det någon av er som har haft det så?
Hoppas ni får en toppenfin torsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilken otur du har Indiania,, Har du provat Dimitekon/miniform kapslar de motverkar uppblåsthet i magen..
Nej det har jag inte provat Rore, men det samlas vätska i kroppen av tabletterna läkaren skrivit ut och eftersom det kan bli magsår så får jag inte fortsätta om jag sväller upp.
Jag hoppas det skall gå bra ändå! Tack för tipset Rore!
Godmorgon alla!
Snart helg igen, veckan har gått fort, en dag mindre förstås.
Ni skall alla ha en fin dag
Uch det där lät jobbigt Indiania hoppas du får stil på magen igen,healing kommer om du vill det vet du 
#10 Tack Heike, tar gärna emot! 
Go'Morron på Eftermidda'n allihop!
Ännu en grå, småregnig och kylig dag… En perfekt dag för vedspisen att få jobba lite extra igen. Och det är mysigt! :) Men nog kunde vi väl få lite mer vårvärme…?
Fast lite gläntar jag nog på dörren också - för att höra fåglarna 'prata' där ute, som du gör, Chakra. Tack för go' bild, förresten!
Har haft en splittrad natt igen så känner mig inte särskilt vaken. Har jobbat på sedan 6 i morse - så kanske tar jag mig en liten tuppluring istället. Det är lockande i alla fall!
Majlar - det låter mysigt. Jag minns själv hur jag alltid levde med papper och pennor omkring mig - älskade att rita och måla.
Dagvill verkar många vara denna vecka! :) Jag har också drabbats av den åkomman… men idag är första dagen denna vecka som jag "är på rätt dag" från början.
Indiania - Fy sjuttsingen vad jobbigt med att din mage inte tål medikamenterna! Jag hoppas du o läkarna hittar en lösning som verkligen fungerar! Skickar gärna över några sjok "healingbubblor" till dig också.
Ha en fin TORSdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#12 Tack Andina det får nog vara bra med testningar nu!
Healingbubblorna tar jag emot så klart! 
Ja, nu får det vara nog, Indiania! Jag ska ta ett allvarens ord med Guider och Hjälpare i Andevärlden och säga åt dem att de får fixa till det för dig nu!
Skickar 'bubbel' till dig vid 14 ca om det är ok! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hänger på vid 14 jag med om tiden är ok och tar ett allvarets ord med dina hjälpare jag också 
Hoppas det blir bättre Indiania 
Oj vilken tur jag tittade in! Jag är redo kl 14
Puss på er!
Tack! Gulle Indiania, för färgglada ballonger! Nu har jag pratat med Hjälpare av alla slag - och sagt åt dem på skarpen! 
Håller tummarna för att 'de fixar' det snabbt nu!
(P.S. Såg som allra hastigast en ung grabb - 12-15 år? - mycket kortklippt hår, nästan snagg och klädd i nå'n mörk kappa e d och fick namnet Thomas med mig. Fick lite 50-tals känsla med honom. Han rörde sig hela tiden så jag bad honom att lämna och önskade honom välkommen efter healingen. Men se'n fick jag ingen kontakt med honom längre… Har ingen aning om vem han var eller varför jag såg honom. Han kanske 'bara råkade passera förbi'… :))
#17 Jag såg lite av varje när du/ ni skickade, bl.a en indianhövding , ögon på något djur och ett kraftfullt brett lila lodrätt streck. Det stack till i hälen och varm i fötter och händer så svävade jag iväg ett tag!
Tack! 
Vet inte vem denne Thomas kan vara? Kanske kopplar det senare.
På eftermiddagen så kom solen och värmen,,, Fantastiskt härligt,,, 
Indiania!! Åhh, vilket elände,, hoppas doktorn kommer¨på nått smart och riktigt bra, så du får hjälp snart.