Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 1358 ggr
Vissa3
0

Djurkommunikation för hund ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Såg nu när min hund var på väg att gå till "sitt" rum, att hennes svans har blivit sned vid korset.

Så har den inte varit förut och jag undrar om hon har ont ?
Jag har varit på oh masserat henne över ryggen och och korset tidigare när vi legat och kollat på tv i sängen, just för att försäkra mig om att hon inte behöver gå till veterinär för ryggont.

Finns det någon som vill fråga min älskade vovve om något inte står rätt till med henne ? Varför har hon fått sned svans ? :(

/Orolig matte

[GunillaF]
0

Hej och välkommen till Healingsajten.

Jag tycker att du ska kontakta veterinär om du är orolig för att din hund har ont i ryggen.

powerofthebass
1

välkomen hit ,

.

Testar

vänster  framben  axlen för oss,  bogen eller vad det nu heter på hunden.  känner spänningar i  vänster fram

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

maria6
0

Hon kanske löper?

Andina
0

Jag kan inte uppleva smärta med känner en spänning. Kanske är det "bara" en spänning som din vän "parerar" med att hålla svansen lite på "sniskan"? Jag tror du skulle märka om hon har ont. Men jag håller med Gunilla, att kolla med en veterinär ifall du känner dig orolig.

Det är inte så att den alltid varit så, men att du inte har noterat det förrän nu? Jag tänker på min katt som höll sin svans på snedden ibland också. Första gången blev jag lite brydd - men såg senare att det var så han 'bara höll sin svans' emellanåt, andra gånger gjorde han det inte.

Hoppas och tror att allt är bra med din Vän! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing