Godmorgon Påskdagen!
God morgon Indiania och alla andra som snart tittar in.
#0 Det låter helt fantastiskt med yoaga och mantra, måste vara härligt att få vara med sina nära och kära i sådanan situationer. Lite avis.
Själv fick jag njuta av små söta barnbarn och det går inte heller av för hackor.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go'Morron Indiania och Go'Morron Majlar! Go'Morron till alla er andra som tittar in idag också!
Härlig bild, Indiania! 
Det låter som en påsk som jag skulle gilla - påskyoga med mantra! Häftigt!
Själv tog jag och mamsen det lugnt och åt lite gott.
Hoppas ni får en fin påskdag idag allihop! Solen lyser och jag hoppas den värmer på luften från minusgrader till plusgrader under dagen. Strålande vackert är det i alla fall. Det blir nog en liten tur bland träd och mossor idag tror jag.
HarePåskGodis Allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vilken härlig bild Andina. Det ser ut som den sträcker ut sina blad rakt upp i luften och prisar livet. Så söt så söt.
Tack, Majlar!
Ja, det gör den - prisar Livet! Härlig! Lite åt det hållet känner jag mig idag också, så det var väl ingen slump att jag valde just den bilden… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#3 Instämmer med Majlar, den positionen hade vi med på yogan i går 
Den kallades befriande!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er!
Härliga bilder ni bjuder på.
Hos mig var vi 15 personer i går på Påskmiddag. Ålder från 4 månader till 78 år. Det är så trevligt när flera generationer får träffas så här.
I dag ska vi iväg till mitt näst äldste barnbarn som fyller 15 år. Hu vad tiden går.
Ha en fin påskdag alla
Jag önskar er också en Fin Påskdag
!
Och så fina bilder ni bjuder på. Är det en bisonoxe på tavlan Indiania?
Vilken glad uppmuntran att titta på den lilla knoppen med sina frimodiga och trygga bladarmar, som inte räds snön. En inspirationskälla kan man säga. Tack Andina!

God förmiddag på er
Solsken och nästan vindstilla, härligt.
Så fina bilder, tack. Låter som om ni alla haft en fin Påskafton
Önskar er en lika fin Påskdag
#7 Ja det är en bisonoxe Frodig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Va bra
!