Min öroninflammtion knäcker mig :0(
I två veckor har mitt vänstra öra värkt nu och jag är på gränsen att bli tokig 
Penicillinet hjälper inte och då inflammationen sitter i mellanörat kan det ta upp till en månad innan det blir bättre.
Ber av hela mitt hjärta att någon kan skicka healing till mig.
Tack <3
Hej aeon. Hu vad jobbigt att ha ont i öronen.
Om du har möjlighet att sitta eller ligga ner och ta emot nu klockan 10.oo så skickar jag då?!
Hej!
Såg inte detta förrän nu Gunilla.
Har du redan hunnit skicka?
Tack för att du svarade så fort <3
Nej jag skickade inte eftersom jag inte visste om du hade möjlighet då. Kan du klockan 12?
Ja det blir jättebra!
Vad snäll du är!!
#4 Då "ses vi" klockan 12 
Ja det gör vi!
Har 'lyckats missa' denna tråd - är det ok om jag skickar på eftermiddagen vid 15-tiden idag?
Vad jobbigt med öroninflammation! Jag hoppas verkligen den lämnar dig nu till påsken! Håller alla tummar för dig!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja tack snälla Andina.
Jag behöver all hjälp jag kan få.
Äter så mycket smärtstillande att jag är aldeles yr men jag måste för att slippa den här hemska värken.
Har ett avtal med en högre makt att om jag bara blir frisk nu så ska jag aldrig klaga över småsaker mer.
Skulle kunna lova bort allt jag äger och har just nu för att slippa detta 
Vill tacka Gunilla för healing.
Blev väldigt trött och somnade en stund.
Hur lång tid kan det ta innan man vet om det har fungerat?
#9 Det är olika hur låg tid det tar. Vissa kan få mer ont en stund- någon dag innan det vänder och blir bättre. Andra börjar känna sig bättre på en gång.
Väntar med spänning på detta och du ska veta hur tacksam jag är för din tid och engagemang.
I går var en dag då jag bara grät över hur eländigt allt var men idag "pillrar" det liksom i örat så jag hoppas att det betyder att det håller på att hända något som gör att jag snart blir frisk.
Hur går det med örat Aeon? De låter bedrövligt ont…
Jag har inte sett din önskan om healing förrän nu.
Om du behöver påfyllning kan jag bidra med en dos framåt kvällningen, eller imorgon. Säg vilken tid det passar dig isåfall.
Det är lika illa.
Jag kan när som helst så säg när det passar dig bäst.
Så tacksam för all hjälp jag kan få.
Hej aeon
Jag kan skicka healing till dig klockan 19.00 om det passar dig då <3
Tack Christina <3
19.00 blir jätebra.
Vet inte om jag inbillar mig men det känns som om det är något bättre nu!
Tänk om det börjar vända 
Tack alla som vill hjälpa mig - vilka fina människor ni är <3
Hej aeon. Nu har jag sänt klart. Hoppas allt ordnar sig med örat <3
Och jag sänder gärna till dig kvart i åtta nu då, om du hinner se det här innan.
Hoppas du har en lugn kväll så du och din kropp kan ta emot all energi som kommer til dig
.
Jag hör av mig efteråt också.
Har legat sedan 19 och bara tagit det lugnt.
Blir rörd av alla fina människor som vill hjälpa mig <3
Tack!!
#18 Aeon, eftersom du var inne här för tio minuter sen , så lät jag healingen gå fram till dig mellan 20.50 och 20.55. Hoppas det var okej.
Jag kunde bl.a. försiktigt blåsa in varm och helande energi direkt in i ditt vänsteröra, och du kommer att få en liten påfyllningsdos varje hel timme ikväll fram tills jag somnar.
Du kan väl skriva nån rad i morgon vid tillfälle och tala om om det var som du kände förut här idag att det håller på att vända.
Jag önskar dig en god natts sömn
.
Tack snälla frodig <3
Det var så konstigt för det pipande ljudet jag harhaft i två veckor försvann plötsligt och det var för bara några minuter sedan.
Nu piper det igen men det har inte varit tyst på så länge att det var riktigt skönt att vila huvudet lite.
Tre av er här på forumet har ju varit så fina och gett mig helaing - det är ovärderligt.
Tack <3
Jag hör självklart av mig imorgon och berättar hur jag mår.
Tack igen <3
Okej, då lägger jag in en extra dos försiktig varm blåsenergi i ditt vänsteröra varje halv timme också, så får vi se om pipet ger med sig. De vore ju toppen.
Och tack själv Aeon som tar emot healingen
, det är gott både att få ge och att få ta emot eller hur?
God morgon!
Vaknade halv tolv i natt av att min man snarkade!
Låter inget vidare kanske men jag har varit helt döv på det örat som inte ligger mot kudden så det är första gången på två veckor som jag hör så mycket på det onda örat!
Det känns lättare i örat idag, det piper fortfarande lite men lockkänslan är nästan halverad!
Lite värk men inte så illa att jag behöver skynda mig till tablettburken som jag gjort varje morgon.
Känner mig full av energi och lusten att greja hemma har kommit tillbaka!
Jag har ju legat i två veckor utan att orka ta mig för någonting.
Det verkar onekligen som att det vänder nu 
Till er som har hjälpt mig vill jag skicka ert stort tack och ni har gjort en stor och fin gärning <3
Tack <3
Vad härligt aeon! Att det känns bättre! och att du känner dig piggare.
Det finns ju onekligen fördelar med att vara lite 'döv' ett tag… men jag förstår att det måste kännas skönt att höra din mans zzznarkande igen! :)
Slösa nu inte bort all den energi, som du känner att du har fyllts på med, på feja och greja! Spara dig lite så att den får verka i kroppen också.
Hoppas nu att du får en fin påskdag då du känner dig bara bättre och bättre! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#22 Vad bra det "låter" aeon! 
Roligt att höra att du mår lite bättre nu! Fortsätt så, och gör nu som Andina säger
, och spara lite på krutet så det räcker till kroppen också…
Jag blåser lite i ditt öra vid tillfälle under dan, bara en liten påfyllning så där, och då bara vid ett helt eller halvt timslag
! Okej?
Det var kloka ord som jag ska ta till mig!
Jag har nämligen varit ute på första långpromenaden på två veckor och nu tänkte jag städa för att avsluta med att träna lite på min crosstrainer 
Känns som om jag kan göra vad som helst nu men inser efter att ha läst era inlägg att den här energin nog ska fördelas rätt istället!
Det var verkligen skönt att kunna promenera utan att få värk som om en kniv sattes i örat som det varit förut när jag gått ut!
Min läkare tror att värken kommer från spända nackmuskler som sedan orsakat kramp i örontrumpeten med inflammation som följd.
Dagarna före jag fick så ont i örat hade jag vaknat med muskelvärk från vänster sida av nacken och sedan ner utefter vänster skulderblad.
Den smärtan kom tillbaka idag men nästa vecka ska jag till både sjukgymnast och kiropraktor så förhoppningsvis kan dom korrigera detta.
Frodig - du får gärna blåsa mig i örat
!
Kram på er alla snälla människor <3
Är med och sänder lite extra kärlek och energi till din situation. Kram
Tack majlar <3
Kram!