Healing iFokus

Healing

Läst 304 ggr
msshawk
0

Glad fortsättning på påskhelgen..

Undrar i samma andetag om det finns någon/några som kan det här med att heala ett djur?

Jag har en häst som blir 23 (!) år imorgon, och han har haft trubbel med sin mage vilket har resulterat i att han rasat snabbt i både fett och muskler, ser ut som jag vanvårdat honom, vilket INTE är sant! Älskar denna häst och har haft hon om i 16,5 år! Jag har satt in en alternativ behandling (haft hjälp av expertis) vilket han verkar svara på och aptiten och humöret är på topp, men energin tryter snabbt samt så har han nog fortfarande lite ont i magen..

Så finns du där ute med denna gåva skulle jag bli överlycklig om det gick att hjälpa oss lite på "traven" så att magen stabiliserar sig och att han börjar lägga på sig. Han är långt ifrån klar med detta livet!

Behövs en bild på honom så PM:a mig så skickar jag en.

Tusen tusen tack på förhand!

Glad

It's not about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain!

www.anhase.blogspot.com

[GunillaF]
0

msshawk. Kanske bättre att lägga ut bilden i tråden så slipper du PM:a till flera medlemmar.

Jag tror det är lättare att få någon som skickar om de inte behöver "beställa" en bild/Pm (bara en tanke…)Flört

msshawk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för tipset Gunilla, jag gör som du skriver.. du vet, jag är ganska ny här :)

Bilden visar hur han såg ut för ganska exakt 7 månader sedan.

It's not about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain!

www.anhase.blogspot.com

Andina
0

Jag skickar så gott jag kan under dagen till din Vän, msshawk! Skickar i smådoser lite då och då - vilket oftast passar djur bäst.

Håller alla tummar och önskar lycka till - för att han ska piggna till snabbt nu! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

majlar
0

Är med och skickar kärlek och energi till din vackra häst. Hoppas på att magen stillar slg.

msshawk
0

Tusen tack snälla för er omtanke Andina och majlar Glad

www.anhase.blogspot.com

[GunillaF]
0

#0 Jag har huset fullt av Påskfirare. Får se om jag får en stunds avskildhet senare idag eller framåt kvällen så jag får känna in hästen.

Måste få fråga; Har en veterinär tittat något på honom?

msshawk
0

Ja jag ser att du har klätt dig så att du bra smälter in bland alla påskfirare i ditt hus Gunilla :)

Du känner själv om du har tid, ork och lust inget jag kräver av någon. Men jag är tacksam för att du verkar bry dig om :)

Svar på din fråga, ja veterinär har tittat på honom och då fick jag svaret att "det är nog lever och njurar som är kaputt så det är nog slut"
Vilket inte stämmer, då han ej har några sådana symptom alls!
Då kanske du också förstår att min tilltro till den yrkeskåren inte är på topp?

www.anhase.blogspot.com

www.anhase.blogspot.com