Healing iFokus

Healing

Läst 414 ggr
[GunillaF]
0

God morgon Påskafton

Solen skiner och det är Påskafton.

Hos mig håller vi på att göra oss i ordning för att åka till en av mina söner och äta Påskfrukost och en stunds samvaro. I kväll kommer alla mina barn med familjer till mig på middag.

He en trevlig dag vad ni nu än ska göra.

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Smiley and Pile of EggsGod Påskaftonsmorgon Gunilla och allihop!

Jag hoppas att ni alla får en mysig, go' och Gla' Påsk - med många go'a ägg och massor av glädje!

Själv åker jag över till min mamma senare under dagen och delar ut lite påskägg.

HarePåskagodis!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God morgon på er alla.

Solsken här också. Härligt att få ha alla sina nära och kära omkring sig GunillaGlad

Behöver ta en snabb tur till centrum, och i eftermiddag blir det middag hos äldste sonen.

Önskar er alla healers en riktigt fin PåskaftonKyss

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad Påsk alla Healers. Snart bär det iväg till Skövde och dotera. Det ska bli kul att ses igen och umgås kring lite mys.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

GodMorgon på er Healerfantaster!

De låter gott med alla samlade Gunilla, du med Mamsen Andina, och middag hos äldste Sonen Toyan Glad!

Jag fick en fin Familjepåfyllning igår med Syskonbarn och Syskonbarnbarn, och vi fortsätter tillsammans lite senare idag Kyss

Mina egna Barn och Extrabarn är på annat håll den här helgen, det är lite ledsamt förstås. Jag hade så gärna haft dom här.

Nu ägnar jag istället resten av helgen till att ordningställa här inomhus, jag ska snart dela mitt boende en tid med en par ungdomar.

Sen till veckan hoppas jag kunna sätta spaden i jorden där ute i trädgården, trots att det är kallt. Bara vintern släpper sitt grepp så finns det en hel del att bita i där ute.

Jag önskar er alla en fin fortsättning på helgen Glad. Glad Påsk på Er!

frodig
0

Glad Påsk på dig också Majlar, du hann få in ditt inlägg innan mitt blev klart Glad!

Indiania
0

Glad Påsk på er! Glad

Det är sol här också!

Snart åker vi iväg till min syster på påskmiddag.

Mina döttrar firar påskafton tillsammans! Glad

Ha en härlig Påskafton! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Glad påsk på er alla!!

Hoppas ni får en fin fortsättning på helgen.Kyss

frodig
0

Glad Påsk på dig också Rore Kyss!