Healing iFokus

Healing

Läst 380 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 6:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Långfredag- Kommer ihåg när jag var barn vad jag verkligen tyckte att den här dagen var lång. Man skulle hålla sig lugn och det fanns inget att göra. Inte ens en bio man kunde gå på för allt var stängt. Numera är det inte så och det är skönt.

I dag ska jag pyssla på lite och vänta på dottern och hennes familj som kommer och ska vara hos mig i en vecka ungefär. Längtar till de små barnbarnen så det är inte klokt, trots att jag var och besökte den för en helg för inte så länge sedan.

Ha en riktigt bra dag allesammans!

[Chakra]
2

Godmorgon!

En lugn lång fredag blir det hoppas jag. Ska förbereda lite mat inför helgen.
Ha det så bra med släkt och vänner ni som får besök eller åker bort.
Kom hem från Blåkulla nu på morgonenGladVilket rörigt ställe!Skrattande

majlar
1

God morgon alla. Ja du Gunilla, visst kommer man ihåg långfredagen då t.om allt var förbjudet. Mina morföräldrar var med i Pingstkyrkan och det var inte nådigt att höja rösten eller stimma runt. Tur att det inte är så längre.

Härligt med barnbarn, jag ska till Skövde och fira påsk, där har jag både stora och små barnbarn. Min yngsta ska också med, vi försöker samlas, dom som kan till varjde högtid.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
1

Godmorgon alla!

Här snöar det fast det är plusgrader. I dag tar vi det lugnt.

I morgon skall vi till syrran men vi måste åka hem i kvällningen för Oscar vår katt är så rädd för smällare.

På Påskdagen är vi bjudna till vänner i Nossebro, beror lite på vädret om vi åker.

Ha en mysig dag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tuva-Lena
1

Go'morron Gunilla och alla ni andra påskfirande healers!Glad

Jag tittar in för att önska er alla en skön helg förstås, men också för att ge Gunilla en extra påskkram, då hon hjälpte mig igår kväll genom att skicka healing till mina onda eksemhänder. Oooont och sveeed! Efter healingen hade en av händerna ändrat färg, den som var mest röd som nu hade fått en mer rosa nyans, lite friskare med andra ord och svedan var borta! På den högra handryggen var färgen i det närmaste helt normal! Sedan hade svullnaden lagt sig i fingrarna, ni vet hur svårt det är att använda händerna när fingrarna är svullna..?Tyst Nu skall jag avvakta under dagen för jag känner på mig att det kommer att hända fler mirakel under dagen. Flört

Tack snälla Gunilla för att du hjälpte mig när jag var på väg att börja gråta av smärta! Kyss

GLAD PÅSK till ER alla! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Toyan
1

God förmiddag.

Tack Gunilla, ha det gott med familjenGlad

Sitter här med andra muggen kaffe,härligt att inte ha nån tid att passa.

Det blåser och snöar men det är plusgrader än så länge.

Idag blir det lugna gatan, ska ta hand om mig själv lite efter veckans jobb och spring, i morgon ska jag vara hos äldste sonen och familjen.

Önskar er alla en riktigt fin och mysig dagKyss

[GunillaF]
1

#4 Jag är så glad för din skull att det börjar ge med sig, så om du bara visste! Det borde bli bara bättre och bättre under dagen och de följande närmsta dagarna.

Se till att du inte är blöt och kall om dina händer och se till att du smörjer dem och håller dem mjuka!

Påskakram till er alla!Kyss

[GunillaF]
1

Kan meddela att här skiner solen från en klar och härligt blå himmel!Flört

Andina
1

Go'Morron på förmidda'n allihop!

Ja, jag håller med Långfredagen kändes alltid lång förut (liksom Nyårsdagen, för mig) - men jag tror jag kommer att lyckas fylla den med sysselsättning så att den inte segar sig fram! ;)

Härligt med din healing du fått, Tuva-Lena!

Och tack för go'a påskbilder! Kyss

En riktig mysig och go' Påsk önskar jag er allihop! Påskkramar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JohannaEkroth
0

Gomorron alla och en trevlig långfredag önskar jag er! Kyss

Vaknade med huvudvärk. Men nu är det bättre.

Jag sammarfattar dagens känslor:

"Min skuta guppar på ett stormigt hav långt ifrån hamn. Vart denna färd slutar vet inte ens kaptenen…"

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Andina
0

#9 - Hoppas värken släppt helt nu!

Jag måste få visa er alla påskpysslare en liten 'vilding' som jag tar med mig på kvasten i påsk. H'n är så gooo!

owl swoopPhotobucket.com

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Åh vilken go liten uggla!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God eftermiddag!

Här är det verkligen Långfredagsväder, kallt, regnigt och grått…

Var vaken rätt mycket i natt då lilltjejen fick feber, ont i halsen och huvudvärk. Hon somnade dock ordentligt vid 5-tiden i morse. Det har varit en riktig slappardag men nu var maken sugen på lite påskmat så här ska rullas köttbullar!

Tuvis, skönt att Gunilla kunde hjälpa dina händer!!!

Önskar er en skön kväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus