Healing iFokus

Healing

Läst 832 ggr
Fridborg
0

Healing sökes

Hej!

Vill börja med att säga att jag kollat in er i flera dagar nu och blir verkligen glad och varm av att se vilken trevlig sida detta är med medmänniskor som bryr sig om andra!

Bara av att läsa om vilken positiv energi ni gav till andra mådde jag själv väldigt mycket bättre, en klen tröst men det hjälpte just då.

Jag är helt ny med det här med healing och vet inte om jag ska tro på det eller inte men lämnar mig som en öppen bok för det och ger det en 100%-ig chans.

Jag önskar mig lite positiv energi/healing från någon som orkar ta sig tiden. Mitt inre är ett rent kaos och jag har svårt att koppla av. Är trött på tips och goda råd utan vill bara sitta och absorbera positiva intryck.

Jag kan knappt sova för allt grubbel. Skulle behöva med en god natts sömn, har väldigt svåra problem med mardrömmar och nattskräck.

Väldigt tacksam för hjälp! Jag är inloggad i princip hela tiden och kan ta emot när som helst.

Kram

[GunillaF]
0

Välkommen till Healinsajten Frideborg.

Om du har möjlighet att sitta eller ligga ner och slappna av klockan 12.30 i dag så skickar jag till dig då.

Fridborg
0

#1 Åh vad snällt, men jag vaknade precis nu :/ (Och jag vet inte om du skickade eller inte, men dessvärre hade jag hemska mardrömmar idag med) :/

[GunillaF]
0

#2 Nej jag skickade inte eftersom jag inte visste om du kunde då.

Fridborg
0

#3 Okej!

Nu är jag i alla fall mottaglig. Sett att man ska lägga sig ner innan och slappna av och öppna sig. Har svårt att koppla bort babbel i hjärnan och intryck utanför, ska jag göra som på avslappningsvideos jag sett när man ska blunda, ta tre djupa andetag osv, eller ska jag bara ligga ner och vänta? Vet inte hur jag ska göra och förvänta mig :)

[GunillaF]
0

#4 Du behöver bara ligga ner och försöka att inte tänka på någonting. Det finns ingen anledning att du ska "öppna upp" dig eller så.

Ta några djupa andetag och slappna av. Om dina tankar "tar över" så tänk bara på din andning. "Andas in"…."Andas ut"… osv

Jag är upptagen resten av dagen och länge ikväll, men om du vill kan jag skicka kl23.oo

Fridborg
0

#5 Kl 23 är en bra tid, då är det mindre ljud och jag kan koppla av bättre! Vi "ses" då! :)

Fridborg
0

Kära GunillaF. Precis nu så tappade jag mitt vädringsfönster (!?) med kanten mot min fot. Den har svullnat rejält och jag misstänker en spricka! Jag kan inte röra tån. Snälla skicka lite healing till den med, det gör så ont att det svartnar framför ögonen. Hjälper det med en bild om du vill veta exakt vart på foten det hände?

[GunillaF]
0

Jag brukar be mina healingguider att den som ska ha healing får energin dit den bäst behövs. Jag brukar inte "ta över" och rikta den till något speciellt område.

Nu hoppas jag att du ligger (eller sitter) skönt tillrätta och slagit av störande momen som dator, radio, TV osv.Flört