Healing iFokus

Healing

Läst 362 ggr
[rore]
2012-04-04 07:08
0

4:e april - onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Solen skiner från en klar himmel och lite små kallt är det i luften. Men jag gick mig varm, så det kändes faktiskt riktigt skönt.

Tvättmaskinen är lastad och kaffet färdig. Vad mer kan jag önska för tillfället?

Några ord ur: Healing från visdomens källa Av: Ewa Forkelius

Fred

Freden börjar i era hjärtan. Men för att nå dit måste ni gå bortom det värdsliga till det som Är

Världen förändras när jag förändras.Jag behöver endast koncentrera mig på att finna kärleken inom  mig själv.

Endast så kan den expandera och ersätta ofreden.

Skogshumblan
2012-04-04 07:13
0

God morgon rore och ni andra. Väldigt tänkvärda och kloka ord, ska försöka meditera och fundera på dem idag! Jag har inte kommit ur sängen än men ser ändå att det är soligt och fint ute. Hoppas på lite värme nu också. Tror mina penseer frös ihjäl här om natten… Ska ta ett varv eller två om tvättstugan idag och det där kaffet lät gott. Dags att gå upp helt enkelt! Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2012-04-04 07:27
0

God morgon Rore, Skogshumblan och alla andra som kikar in under dagen.

Så kloka rader du delar med dig av idag rore!

Ska snabba mig iväg till jobbet nu.

Ha en riktigt bra Onsdag!Glad

SannaHolmgren
2012-04-04 08:34
0

Ännu en ny härlig dag, besökte vår skogstjärn på morgonen, solen gick upp och älvorna som dansat hela natten gäspade och smög sedan hem till sig.

majlar
2012-04-04 08:39
1

God morgon alla. Hu va kallt det är igen. Tur att man inte har räfsat rent i rabatterna än. # rore det är så sanna ord, om man älskar sig själv så kan man älska andra. Och då blir det frid på jorden. Hjälp jag måste rädda ipaden, barnbarnet sitter och blåser såpbubblor bredvid och i ivern så åkte såpan ut..

Indiania
2012-04-04 10:17
0

Godmorgon alla!

#0 Väldigt sanna och kloka ord du ger oss i dag Rore, friden och kärleken börjar hos oss själva.

#3 Vilket fint foto SannaHolmgren man ser de små älvorna Glad

#4 Hoppas det gick bra med ipaden Majlar.

Ha en bra onsdag!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2012-04-04 11:13
0

God Förmiddag!

Fred i mitt hjärta, rore! Tack för den texten!

Har kommit hem till mig idag efter några dagar i Småland. Det känns bra att vända åter till barndomstrakterna iblandGladSmå sår som behövde pysslas om.

Önskar er en solig dag!