Healing iFokus

Healing

Läst 723 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 2:a April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

Hoppas ni sovit gott och vaknar utvilade till Aprils första vardag.

Påskvecka - kortvecka för mig på jobbet. Sedan väntar en härlig helg med barn och barnbarn.

En seans ska jag på också under den här veckan så jag har så mycket att se fram mot.

Ha e finer dag!Glad

Skogshumblan
0

God morgon Gunilla och ni andra som kommer in under dagen. Låter som en händelserik och trevlig vecka Gunilla. Hoppas ni alla får en skön och trevlig vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God morgon!

Kallt idag, -3 ute och ett tjock lager is på bilarna Obestämd. Jag som har beställt kanonväder till påsken får nog ta ännu ett snack med vädergudarna…

Måndag idag och lite träning på lunchen. Hemma väntar lite blommor på att planteras. Önskar er en fin start på veckan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

Goder morgon i sol och blåst. Mina stackars penséer slokar och hänger dom darrar av kyla. Men som ett under så reser de på sig igen när solen börjar att värma lite. Fantastiskt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

SannaHolmgren
0

Godmorgon.

Tog vara på en morkulla som katten tänkte ha till frukost. Vet att naturhistoriska riksmuseet vill ha in flertalet vadarfåglar, så innan lille katt får tillbaka fågeln till lunch så ville jag fråga nrm vill att jag skickar in fågeln.

Det var min morgon. Nu ska det smaka gott med kaffe ute i godmorgonsolen, med skogsfåglarna som sällskap. Jag ska smågräla på kisse som inte låter skogsfåglarna vara i fred när han har så mycket kattmat att äta.

Idag är jag ledig, och så även i morgon.

Hoppas ni alla får det riktigt bra idag.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Soligt väder och det gör gott i kylan.

#3 Majlar jag satte pensèer i mina krukor i fredags och jag ställer dom i hallen på nätterna. Det är kallt åt växterna nu.

#4 Vilken tjusig målning SannaHolmgren!

Ha en fin start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron alla trådspinnare!

Har sovit som en stock inatt och är lite (mycket) morgonsåsig idag så tar det lugnt och drar mig långt o länge nu idag! :) Mysigt!

Jag det blir mycket påskpyssel nu runtom i slott o koja denna vecka misstänker jag. Många tuppar, hönor, ägg, godis, fjädrar, mat och häxor o annat. (Själv är jag lite sparsam med påskpysslet…)

Elpida - ja, har du lust att tala med dem, Vädergudarna?! Här är det full vinter igen… Snö och minusgrader. Burr, burrr, burrrr…

Sanna - vilken fin målning du gjort!

Nu ska jag ta och släntra in bland de övriga trådarna här, har lite att läsa ikapp!

Ha en fin o go' förepåskmåndag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JohannaEkroth
0

Gomorron alla! Kyss

Nu börjar huvudvärken ge sig.

Ritade av ett foto på teckning iFokus i förrgår på 25 minuter och jag har inte ritat på 15 år. Hade bara skrivarpapper, IKEA blyerts penna och et sudd. Blev rätt nöjd. Man ser vad det är iaf. Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Toyan
0

God middag!

Vackra blommor Gunilla, du har verkligen mycket att se fram emot denna vecka.

Vad duktiga ni är med penna och pensel SannaHolmgren och Höstlegenden.

Soligt har vi men blåsten känns som den går genom märg och ben.

Ha en fin fortsättning på dagen allihopaKyss

szirius
0

tassar in o bjuder på blommande magnolia till mina healingvännerKyss

[GunillaF]
0

God kväll.

Så många fina bilder i tråden idag. Jag blir alldeles salig! Tack ska ni ha.

Sov så gott när ni lägger er!Glad