Healing iFokus

Healing

Läst 553 ggr
liawilson
2

Någon som vill sända heailing?

Hej undrar ifall någon vill sända healing till en person.Det är så att han är svårt sjuk i cancer. Han väntar just nu på ett viktigt besked ang sin cancer. Den här killen är lika gammal som mig, 27 år gammal, jag känner verkligen att jag vill försöka hjälpa honom så gott jag kan. Någon som kanske vill hjälpa mig att ge honom healing? Han behöver det nu & jag vet att han skulle tacka er otroligt mycket & även hjälpa er när han sen kan..

kramar

*Kärlek & lycka*

Andina
2

Hej Liawilson!

Fy vad jobbigt för din vän och hans omgivning! Jag hoppas verkligen att han tillfrisknar och det snabbt och bra. Det gör ännu ondare när man vet att det är en så ung person.

Nu är det så, att vi, enligt Patientsäkerhetslagen inte får ge healing mot bl a cancer. Tyvärr. Läs här. (Ursprungligen fanns regelverket i den gamla "Kvacksalverilagen" som nu tagits bort och ingår i Patientsäkerhetslagen istället.)

Men jag sänder gärna varma Kärleksfulla tankar och Ljus till honom, hans närmaste och till dig! Jag ber även en bön till Andevärlden, ber dem att göra allt de kan för att hjälpa honom till ett tillfrisknande!

Önskar all Lycka till, till din Vän! Kyss
Många kramar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

liawilson
1

Tack snälla Adina! Att jag inte tänkte på det..Jaja samhället är ju som det är med alla onödiga lagar & regler.Får inte sända healing & man får inte köpa lotter för låtsaspengar…=/ !

Kkram på dig & tack för att du sänder kärlek..Hoppas många fler gör detsamma. Så enkelt & det skadar inte..<3

*Kärlek & lycka*

[GunillaF]
1

Liawilson. Jag tänker på er.Kyss

Indiania
1

Liawilson mina tankar finns hos er! Kyss

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1

Tänker också extra Mycket på er. Kram

JohannaEkroth
1

Lia - Jag tänker på er! Kyss Har en farbror som är sjuk i cancer, även mammas grannkvinna som har varit som en låtsasmamma för mig är sjuk i denna hemska sjukdom och en annan kvinna likaså som betyder mycket. Hennes cancer försöker de bara bromsa just nu och smärtlindra henne så gott det går.

Jag har förlorat 2 st  personer i min omgivning av just cancer, MEN jag har många fler i min omgivning som blivit friskförklarade ifrån sjukdomen! Och jag hoppas att din din vän är en av de sistnämnda. Varma tankar till er situation! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Elpida
1

Lia - ber oxå en bön om din vän!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

liawilson
0

ahh det är så tråkigt höstlegenden- därför ber jag att alla försöker skicka lite värme till honom..Kramar

*Kärlek & lycka*

liawilson
0

Elpida: tack! tack alla ni andra också!

*Kärlek & lycka*

JohannaEkroth
1

Elpidia, en bön var ett bra tips. Så därför, Lia, så sätter jag mig också om en stund och ber en bön för honom. Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

liawilson
1

Tack vad ni är snälla! jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra för honom & att hans sjukdom elimeneras. han fötjänar verkligen att gå på denna jord..Nu känner jag honom inte så bra, la till honom på fb för nån dag sen, men han verkar vara så otroligt stark & positiv fast han har sin sjukdom..det beundrar jag honom för..kram på er alla & ha en fin kväll..

*Kärlek & lycka*

signemo
0

Vet precis hur du känner, mina vänninor har haft cancer. En klarade det , den andra inte. Min morbror har.

Men nu till healing. Jag tror att det är viktigt att den som tar emot vet om det. . Eller hur Gunilla.?

Sen finns ju lagen. Men jag antar att man kan skicka healing till en person som har cancer om det är för hans/hennes personliga ork o energi, inte för själva sjukdomen

Skickar det varmaste tankar jag har till Er.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

#12 Andina har svarat så bra på dina frågor i #1.Flört

signemo
0

Glad. JA. men jag tänkte på Dig GUnilla, när jag skrev. Ha det så gott.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

#14 Du menar om jag har någon erfarenhet av att ha fått healing när jag inte vetat om det? Ja, det visade sig att jag fick det en gång för inte så länge sedan.

Jag var ute och körde bil när jag helt plötsligt blev väldigt yr och fruktansvärt trött. Trodde nästan att jag höll på att få någon allvarlig sjukdom. Det var ytterst nära att jag kört av vägen, men jag tog mig fram dit jag skulle som tur var. Efter en stund gick yrseln och tröttheten över.

Ett par dagar senare fick jag ett meddelande av en person som skrev att h_n hade skickat healing till mig för ett par dagar sedan. (Självklart var det omtanke om mig som gjorde att jag fick healing, men det kan bli så fel.) Jag fick veta att det var samma tid som jag blivit så väldigt yr och trött.

Efter det har jag blivit ännu mer noga med att påpeka att man inte ska skicka healing till någon som inte vet eller tackat ja till den.

liawilson
0

Det var helt okej för den här killen att jag bad er hjälpa honom..=) Tack till er alla som bidrar med positiva & varma tankar till honom! kramar

*Kärlek & lycka*