God morgon 31 mars
Hoppas ni har sovit gott! 
Här i Eskilstuna vaknar man av att det viner i knutarna och det är ren snöstorm ute.
Känns som om man vridit klockan tillbaka liiite för mycket och hamnade i januari igen. 

Hur ser vädret ut hos dig?
Glöm inte Earth Hour ikväll klockan 20:30 och 21:30. Tänker du delta?
Hur tror du att du kommer at spendera timmen? Hur skulle du vilja spendera timmen?
Ja, jag ska delta. Tror jag kommer att sitta och skriva dikter under den timmen med ljus tända. Jag skulle vilja fira den i en timmerstuga i 1800-talsstil, med öppen spis och fotogenlampor. 
Hoppas ni alla får en bra dag! 
Här är en dikt som jag skrev när jag var 16 år.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

God morgon
Vilka kloka ord du skrivit Höstis!
Här singlar det oxå ner snö, känns väl sådär.. Tur att det inte blir liggandes iaf
Önskar er en skön lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon, Vilken fin dikt Höstlegenden, så sant! Skriver du mycket dikter? Här lyser solen men det verkar kyligt ute. Ha en fin Lördag!
Sajtvärd på Övernaturligt
Ja, Fjäril, det gör jag, men har inte gett it någon diktsamling ännu, fast flera har tyckt att jag ska göra det. Har inte haft tillräckligt självförtroende för det. Tack! 
Tackar Elpidia! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

God morgon.
Fin och sann dikt Höstlegenden.
Blåst och snö som singlar i luften, blir en dag att ägna åt innepyssel.
Kommer att släcka ner en timme i kväll, tända ljus och meditera.
Ha en fin dag allihopa
God middag får det bli från mig.
Här blåser det mycket med solen skiner.
Ska nog inte vara med på Earth hour då jag tycker det är lite snedvridet. Men jag förstår tanken med den. Det är bara det att släcker hela världen en timma så spottas ju den överblivna strömmen ut i intet, det går ju inte att lagra elektricitet. Bättre att ha ett helhetstänk och spara hela året i så fall. Tänker ofta på detta med elförsörjningen och har led-lampor överallt och energisnåla apparater. Tänker man på elfösörjningen året runt så minskas ju efterfrågan på sikt vilket är mer positivt tycker jag. Earth year tycker jag låter som något bra 
Ha en underbar dag allihopa!
God middag alla. Idag har jag åkt runt på loppisar, det var länge sedan sist. Inga stora fynd.
Snön låg vit på backen i morse, men nu är den borta igen. Redan aprilväder.
Igår var vi med ute och letade efter en hund som sprungit bort i skogen, och då hittade vi ett ställe där bävern har gått bärsärkargång. Det låg massor av avgnagda trän som han har lagt på lager, den lilla busen.
Kan säga också att tills idag så har dom inte hittat hunden, dom har haft kontakt med medium och dom har gett tips. Hoppas dom hittar henne idag
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann.
Tittar bara in som snabbast och önskar er en riktigt fin dag.