God morgon 30:e Mars
Upp och hoppa, klockan är åtta!
Ny dag, nya tag.
Ha en riktigr bra Fredag!

Go'Morron alla morgonpigga! Och Go'Morron till alla andra också!
Upp och hoppa gjorde jag inatt, men gick o la' mig efter en stund igen - och nu tycks hjärnan ha gått in i dvala eller nå't… Men ska väl ta och hoppa lite till - kanske sätter det fart på huv'et till slut.
Tack för morgongo'a bilder! Ögonen e' vakna i alla fall o njuter!
Ha en go' fredag på er allesammans! 
Såg några snöflingor singla utanför fönstret nyss… burr… vintern ger sig inte…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Har du sett snöflingor Andina inte bra, jag sa just det i går att det känns som det skulle komma mer snö, det var så`n där iskyla i luften. Solen är då framme nu i alla fall.
I dag skall jag hämta min symaskin som fått ny pedal och luftslang och service, det går inte att vara utan den. 
Ha en härlig fredag alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Goder morgon alla. Här är det frost på taken och endast Marianne i huset är vaken. Nä´ra skojar bara. Fast det stämmer lite för jag är ensam hemma, gubben är hos tandhygienisten. Hua.
Idag är det fredag och veckorna går så fort så man hinner nästan inte med.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Söta bilder idag.

Godmorgon.
Jag vaknade ganska utvilad idag, tvätten är därför redan upphängd, jag hälsade på hos grannen kl 07 och hjälpte till att ge deras små hästar mat. Det var gott i morgonsolen, när deras lilla dotter och en chihuaua-valp på 10 v lekte på gårdsplanen och vi mammor pratade om ditt o datt. Fåglarna kvittrade, ponnyerna var lurviga, och väl hemma sedan så smakade kaffet mycket gott.
Ha det bra i helgen alla. Själv ska jag jobba. Jag tycker om mitt jobb, även på helgen.

God förmiddag.
Fina bilder som vanligt, tack.
#7 Tack för ett gott skratt Höstlegenden
Blåsigt och 5 plus, en blek sol kikar fram lite försiktigt.
En lugn dag, blir att kurera magen som är i olag pga att jag stoppat i mig onyttigheter, kakmonster som jag är, får skylla mig själv.
Ha en härlig fredag alla healers
God morgon i tråden!
Tack för alla fina bilder och det goa skrattet,,
Ha det så gott!
Toyan - 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Hahaha, en fredagsfräckis så här på förmiddagen
Här är det småkallt men sol och blå himmel. Det gäller att fylla på med lite energi!
Indiania - kul att symaskinen är klar! Själv är jag hopplöst dålig på allt som har med handarbete att göra…. fast knyppla vill jag minnas gick rätt bra…
Stor fredagskram!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#12 Oj då kan du knyppla, det har jag aldrig provat på! 
Men förr i tiden, jösses vad man stickade nu blir det alt för sällan.
Kram tillbaka!
Lunchtid nu. Hej på er allesammans!
Kul att du syr Indiania, undras va de brukar bli för nått då…?
Natten här va rätt bedrövlig, fick ingen ordning på sömnen, vet du Andina om de va nått särskilt i görningen bland planeterna, när du själv var vaken?
De viktigaste har iallafall blivit gjort idag… så nu tänker jag se allt jag gör under eftermiddan som ren Bonus
!!
…inte helt omöjligt att det kommer att singla ner nån snöflinga här också…
Ha de, alla rara!
Härlig dagens tråd blev! Tack för sköna bilder, skratt och fredagsmys!
Jag är lite avis på er som kan sy/sticka/knyppla o s v. Men det är väl så att allt inte är allom förunnat… ;))
Mysigt att du får hem din symaskin idag, Indiania! Jag vet att du tycker om och är duktig på att sy.
Nej, Frodig, jag är dålig på att hålla koll på vad som sker med stjärnor och planeter. Ändå talar jag med dem nästan varje dag…
Men igår kväll (och i förrgår kväll) var jag väldigt fokuserad på stjärnhimlen, mer än vanligt. Och igår var det liksom att jag "överraskades" av den gång på gång - jag undrade vad det var… Så vem vet, kanske rör något sig där ute som vi inte fått syn på än…
Go'Fortsättning på mysfredagen allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Nja, alltså det var i min tidiga ungdom som jag knypplade. Tyckte det var roligt och meditativt att stå och "slänga runt" trådarna, försvinna i räknandet.
Jag har faktiskt även varit med på syjunta och sytt korsstygn men klumpiga och värkande fingrar och leder är ju sällan förtjusta i sådant arbete…(sen tycker jag inte det är jätteroligt…är inte den husmorsliga typen dessvärre… förutom när det kommer till bakning
)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go kväller alla healingintresserade..ha en fin helg 
Gokväll JereMina! 
Ha en alla tiders bra helg du också!
pst, vill bara säga Hej till dig, JereMina, för att jag blev glad att se dig
!